Siwy96 Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 Sława! Mam w swoim rowerze hamulce hydrauliczne Tektro Auriga Comp. Przez 2 lata jazdy sprawują się jak na razie świetnie, jednak ostatnio zauważyłem, że tylna tarcza w jednym miejscu trochę trze o klocki, jednak jak wspomniałem - nie na całej powierzchni. Nie znam się za bardzo na rowerach, więc stwierdziłem, że po prostu tarcza się lekko wykrzywiła (co w sumie dziwne, bo hamuję głównie przodem). Kieruję zatem do Was pytanie:czy moje przypuszczenia są słuszne? Jeśli tak to jaką polecicie tarczę? Zastanawiałem się czy nie kupić czegoś z oferty Shimano, jednak większość modeli jest montowana na CL, co nie bardzo mi odpowiada, bo musiałbym kupić adapter (dodatkowy koszt i... waga), a zresztą nie lubię pieprzenia się z adapterami (nie chodzi mi teraz tylko o rowery). Znalazłem pewną tarczę Shimano XT SM-RT76 (180mm, na 6 śrubek), jednak kosztuje ona 130zł. Pomyslałem, że może dam sobie ją na przód (tak, tak, tutaj musiałbym kupić sobie adapter), a aktualną przednią, która wydaje się ok dać póki co na tył, by w przyszłości kupić coś na miarę tej przedniej do tyłu. Jednak stwierdziłem, że ta tarcza byłaby chyba zwyczajnie zbyt dobra do moich przeciętnych hamulców. Pomyślałem więc, że póki co kupię coś z niższej półki i znalazłem kilka tarcz - co o nich sądzicie? 1. Winzip 160mm 2. Baradine 160mm 3. Accent 160mm Firmy chyba niezbyt renomowane, no, ale... Czy przesiadłbym się z aktualnych na gorsze tarcze? Czy są one w miarę okej? Przyznam się, że przy wyborze tych tarcz zwracałęm uwagę głownie na wygląd - takie falowane mi się bardzo podobają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...