kolo1 Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 Podczas jazdy moj fox rp23 zaczął puszczać olej z pokręteł - wyszło go całkiem sporo , po tym zajsciu blokada skoku przestała dzałać . Ale do mieritum sprawy zapewne puściło uszczelnienie na pokrętłach jak się do tego zabrać ? Czy jest możliwe zrobienie wymiany uszczelek w warunkach domowych - czy ktoś to już robił ? a może jest jakiś manual ? Prosił bym o małą pomoc w tym temacie . Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 20 Lipca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 W warunkach domowych możesz wymienić tylko uszczelki komory powietrznej. Wycieki oleju przy pokrętłach kwalifikują tłumik do serwisu. W sumie nic nowego w tłumikach Foxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2012 na picasa są fotki osoby która taki damper rozebrała na czesci pierwsze - myslałem ze tu ktoś tego dokonał ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 21 Lipca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 Filmy też są Mozesz zawsze zapytać w Cult Bikes albo Tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 Filmy też są Mozesz zawsze zapytać w Cult Bikes albo Tu Dzięki za link - o to mi chodziło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szych Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 W warunkach domowych możesz zrobić z foxem wszystko, musisz tylko przygotować odpowiednie wyposażenie warsztatu. Jestem po kilku dniach lektury wszystkich możliwych stron o serwisie rp23 w 6 różnych językach i szlag mnie trafia, jak widzę jak Fox i jego serwisy robią z ludzi kretynów. RS wrzuca film, gdzie rozbierają do zera bardzo podobnego Monarcha, a Fox udaje, że RP jest technologią z kosmosu. U Ciebie prawdopodobnie jest do wymiany oring 2,5x1mm, który znajduje się nad trzpieniem. Żeby się do niego dostać, trzeba rozebrać tłumik i wykręcić głowicę dampera. Sprawa prosta, o ile przygotujesz narzędzia do napompowania komory azotowej. Więcej znajdziesz w wątku o serwisie rp23, który założyłem http://www.forumrowerowe.org/topic/118364-serwis-dampera-fox-float-rp23-rp2/ Na razie mam zdjęcia z rozbiórki, jak dojdą oringi i oleje, to będzie też o złożeniu go do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.