Skocz do zawartości
  • 0

[Rower] Corratec CCT Full Carbon Full Dura ace > 8 kg


cubereaction

Pytanie

556403_444706362229604_210957867_n.jpg

 

 

 

Specyfikacja:

Waga 7700g

Kalmkomanetki: Dura Ace 7800

Hamulce: Dura Ace 7800

Wkład suportu: Dura Ace 7900 (Hollowtech 2)

Łańcuch: Dura Ace 7901

Korby: Dura Ace 7800, długość 172,5 przełożenie 53/39

Przerzutka tylna Dura Ace 7800

Przerzutka przednia Dura Ace 7800

Siodełko: Selle Italia SLR

Sztyca Ritchey WCS WET 27,4

Kierownica Ritchey WCS WET mocowanie 31,8, szerokość 44 cm

Mostek Controltech D.C.S. 120 cm

Koła: Mavic Aksium

Kaseta: Ultegra 10s

Opony: Michelin Pro Race 3

Widelec full carbon, również rura jest carbonowa, podkładki pod mostek-carbon.

Strey TOKEN

Całą rama to kompletny full carbon rozmiar 57 (Carbon Composite Techonogy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Są dwie opcje - albo pedały wpinane, jednostronne, typowe szosowe, albo dwustronne mtb. Ja wolę te drugie, bo nie muszę trafiać, poza tym wygodniej się w butach mtb chodzi, a ja jednak trochę poruszam się takich butach pieszo. Blok szosowy jest plastikowy, mtb jest metalowy - to wpływa na trwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

az takie cudo ze ?

wiecej warte niz 4500?

 

doradzcie jaki kupic pedaly spd , bo nie mam wcale

spd l ? czy uniwersalne spd do mtb? (na nim tez smigam)

bym mial jedne do wszystkiego,

 

Cudo, nie cudo. Mnie bardzo się podoba :)

 

Co do pedałów, mogę polecić mtb do szosy. Kupiłem szosówkę i stałem przed takim samym wyborem jak ty. W góralu mam 520-ki i do szosy zamontowałem taki sam komplecik. Mam też gdzieś szosowe pedały Looka, ale w najbliższym czasie nie zamierzam ich używać. Dlaczego? Musiałbym kupić nowe buty (szosowe), a to wydatek rzędu co najmniej 200-300zł. Do tego chodzenie w butach szosowych zbyt wygodnie nie jest i mocno zużywa bloki. Póki co zostaję przy dwóch kompletach 520-tek i jednej "uniwersalnej" parze butów. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadalem z obeznanymi kolesiami i powiedzieli ze ubytki lakietu (mam je tylko na ramie z samej gory) moga byc od jady na trenażerze a konkretniej od kapiacego potu. moze i to prawda bo to sa takie miejscowe "wypalone " kropeczki. jak myslicie ? a nigdzie indziej nie ma.

 

i drugie pytanie i jeszcze jedno pytanie, zauwazylem ze , kierownica ma luzy . na fotce zaznaczylem to miejsce, jak to wyregulowac? czy to jest zalezne od wkladu suportu i to sie wymienia? ile moze to kosztowac . luzy sa lekkie na razie tak z 1 cm zmienia sie polozenie kola wzgledem ramy na zacisnietych hamulcach. kilka razy jak jechalem po nierownych asfalcie i to w tym miejscu dalo sie uslyszec taki jak by trzask, dzwiek podobny do wbijania gwozdzia w gruba deske, i prosze mi powiedziec czy jak te luzy sa lekkie to mozna jezdzic? czy sie urwie cos czy co ? :D

 

a>c1.jpg

 

na fotce zaznaczylem o co chodzi. mam nadzieje ze jest to zrozumiale :D

wzgledem tej umownej lini na zacisnietym hamulcu kolo rusza sie gdzies na okolo 1 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 1 cm ruchu kola przy luzie na sterach to nie wsiadaj na rower. Normalnie, jesli nic nie jest faktycznie uszkodzone to taki luz kasuje sie w 5 minut. Jesli nie wiesz jak, to kazdy serwis rowerowy zrobi Ci to od reki za pare zeta. jak masz uszkodzone stery, to inna sprawa. W kazdym razie, NIE JEZDZIC W TAKIM STANIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...