Cześć, mam dylemat odnośnie zmiany amortyzatora na swoim rowerze(xcm v3, kross a2 v-brake 2011, tak więc epicon odpada z uwagi na konieczność zmiany piasty+zaplot+hamulec tarczowy)
Mam możliwość zakupu używanej tory 318, przejechane ok 5k km, niestety ma przyciętą sterówkę tak więc w celu zachowania obecnej pozycji na rowerze będę musiał wymienić mostek bądź też kierownicę, tak wiec łączny koszt wyniesie około 350 zł.
Druga możliwość to kupno nowego raidona za około 450 zł.
Rower używam do jazdy po lasach, łatwiejszych szlakach w górach, okazyjnie amatorsko w zawodach. Z plecakiem mam trochę ponad 85 kg. Zależy mi na w miarę ( na tyle na ile pozwala budżet) solidnym, niewodnym sprzęcie który nie musi wybierać przysłowiowych liści.
Pytanie
Gość Em1
Cześć, mam dylemat odnośnie zmiany amortyzatora na swoim rowerze(xcm v3, kross a2 v-brake 2011, tak więc epicon odpada z uwagi na konieczność zmiany piasty+zaplot+hamulec tarczowy)
Mam możliwość zakupu używanej tory 318, przejechane ok 5k km, niestety ma przyciętą sterówkę tak więc w celu zachowania obecnej pozycji na rowerze będę musiał wymienić mostek bądź też kierownicę, tak wiec łączny koszt wyniesie około 350 zł.
Druga możliwość to kupno nowego raidona za około 450 zł.
Rower używam do jazdy po lasach, łatwiejszych szlakach w górach, okazyjnie amatorsko w zawodach. Z plecakiem mam trochę ponad 85 kg. Zależy mi na w miarę ( na tyle na ile pozwala budżet) solidnym, niewodnym sprzęcie który nie musi wybierać przysłowiowych liści.
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.