Skocz do zawartości

[amortyzator] Bomber - r u okay?


Rekomendowane odpowiedzi

Zainspirowany prośbą pewnego użytkownika, postanowiłem sprawdzić jaką mam sprężynę. Sprawdziłem w lewej goleni bo było bliżej. Stwierdziłem brak i radośnie przekazałem tę informację owemu użytkownikowi. Jednak z czasem zaczęło mnie to nurtować i postanowiłem dziś poszukać skarbów w prawej goleni i jedyne co znalazłem to 26 cm sprężyna koloru szaro-stalowego (czyli w sumie żadnego). Czy ta sprężyna nie powinna być dłuższa biorąc pod uwagę, iż sztuciec winien mieć 160 mm radośnie skocznego skoku zamiast godnych emeryta ~145 mm? Na lewym korku pozostał nieśmiały autograf sprężyny.

 

Znajomy wysunął tezę podciśnienia w dolnych lagach, Proshox sceptycznie przyjął tę tezę a serwisanci z Kazoory chcieli by pobawić się z nim w "pana doktora" wystawiając mi nie mały rachunek.

 

Smuci mnie wieść o zbyt niskim poziomie oleju co zakończy się tym, że amor przytyje.

 

Mowa o Z1 Sport RV 06 z asystą.

 

Jeżeli napompuję 50 PSI, będzie super twarde 160 mm.

Jeżeli napompuję 30 PSI jest bardzo twarde 155 mm.

Jeżeli napompuję 10 PSI jest twarde 145 mm.

 

Docelowo ma być miękkie 160 mm.

 

No i chyba powinna być druga sprężyna skoro są ślady na drugim korku, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...