siimon Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Witam Właśnie składam swojego pierwszego fulla. Wcześniej jeździłem Kellysem Quartz(+) a teraz dorzynam bardzo starego i ciężkiego trekinga. Bazą będzie rama BMC. Rama - BMC Four Tuned - za chwilę idzie w kwas i malowanie proszkowe, chyba że uda się zrobić anode. Widelec - Sr Suntour XCR - jest Damper - Rock ShoX SID - jest Przerzutka P - Deore XT - jest Przerzutka T - prawdopodobnie wpadnie SRAM Manetki - Prawdopodobnie SRA Hamulce - jeszcze nie wiem Koła - zobaczymy Reszta - wyjdzie w trakcie Rower ma być raczej nisko budżetowy ale na w miarę dobrych gratach, planowane zakończenie projektu wczesna wiosna 2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 daj większą fotę ramy, wygląda inaczej niż inne Four-Stroke BMC, układ dźwigni podobny do VPP Santy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2012 Wrzucę zdjęcie już po malowaniu w planach jest miedziany lakier + naklejki oem look Wygląda inaczej bo to jest Four Tuned http://www.mountainb...-03.40327.2.htm mniej więcej ten model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 29 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 Powoli dochodzą kolejne graty czyli: XT RD-M773, zaciski FSA oraz mostek KLS Master White Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Dawno nic nie pisałem, ale cały czas jest progres co prawda nie wielki ale zawsze - niestety sztyca Zoom, która waży chyba więcej niż cała rama nic innego w rozsądnej cenie i tym rozmiarze nie udało mi się znaleźć - mostek jednak UNO, plus kierownica SCOTT hot rod - dość lekki zestaw i ładnie wygląda - Opony Maxis Aspen kevlar Rama cały czas czeka na trawienie i malowanie a ja cały czas się waham jaki wybrać kolor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crashbash1 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Na czarno-czerwony maluj. Elegancko i szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 SID z tyłu, a z przodu XCR? Ja bym widział z przodu przynajmniej Epicona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 XCR jednak ma dla mnie jedną bardzo dużą zaletę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bukakewarior Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Mogę wiedzieć - jaką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihalp90 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartal9 Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 jeśli chodzi o kolor to żółto-czarny ładnie wygłąda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Heh... tak cenę. Czyli 160zł za amortyzator praktycznie bez śladów użytkowania i z półtora roczną gwarancją. Kolor raczej jednolity bo będzie malowane proszkowo. Waham się między miedzianym a grafitowy, do tego już zacząłem pracę nad naklejkami na wzór oryginalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 Lepiej grafitowy. A jakby był jeszcze mat, to by było całkiem miodzio : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michauuu Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 A może pomalować na biało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Rower trafił do garażu. Tu również aktualna specyfikacja BMC Four Tuned (2012) - Garaż - Forum Rowerowe - Największe w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Wiosna się zbliża, a rower w proszku. To tak żeby wyjść poza schemat deore - XT Dalej klasycznie, manetki deore 3x10, kaseta XT. Na koła nie miałem pomysłu w efekcie czego mam, na przód - obręcz nieznana piasta novatec na tył - biała obręcz Rodi DS40 plus piasta deore Nie zdecydowałem jeszcze co zrobić z ramą, malować czy szukać innej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 31 Marca 2013 Udostępnij Napisano 31 Marca 2013 manetki deore 3x10, kaseta XT. Bez sensu, lepiej nieco dołożyć i kupić odwrotnie, tj. manetki XT, a kasetę deore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2013 E tam, od razu bez sensu kaseta też miała być deore ale trafiło się XT więc nie narzekam. Jeszcze tylko łańcuch i to będzie chyba koniec kompletowania gratów, choć pewnie w trakcie montażu okaże się, że o czymś zapominałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rkopec16 Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 chyba o hamulcach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 Hamulce są BR 446 + BL m505, A właśnie zamówiłem łańcuch srama PC-1051 oraz rogi Smica. Byłem cierpliwy po to, żeby cały rower złożyć za jednym rzutem, mam nadzieje że wszystko spasuje i nie zblokuje mnie jakaś śrubka albo drobna rzecz, której mi brakuje lub jest nie kompatybilna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Jak z BMC zrobił się FELT http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/2864-felt-q-620/ Do końca sezonu został mi już tylko jeden maraton więc teraz mogę już śmiało powiedzieć, że rower się sprawdził i że jest taki jak chciałem! Chyba tylko raz na mazovi 24h żałowałem, że to nie FS. Z osprzętu jestem bardzo zadowolony. - hamulce teoretycznie najgorszej klasy, trochę się obawiałem ale nie mam zastrzeżeń i nie zamierzam zmienić. Jedyny problem to prawdopodobnie zapowietrzony tylni, problem pojawił się po tym jak jakieś 30km przed metą zupełnie skończyły się klocki - nielubiany DynaSys nie sprawiał problemów a wręcz przeciwnie, XT Rd-M773 zawsze i w każdych warunkach "się słucha" - XCR wydawało by się, że obciach ale za to stosunek cena do jakość rewelacja. Regularny serwis plus wyjęcie kawałka gumy ze sprężyny (elastomer?) spowodował, że amortyzator działa płynnie na całej długość skoku. Dodatkowo jest to wersja z chromowanymi goleniami więc niema problemu z wycierającą się anodą. - opony Maxxis Aspen. Tu niestety nie mam porównania do innych, jak na moje wymagania dają radę. Na błocie trochę zarzuca ale to chyba normalne zwłaszcza, że na asfalcie całkiem lekko się toczą. - chwyty gąbkowe wymieniłem na podwójnie nawiniętą owijkę z pianki eva. Chwyt rewelacja ale niestety wybrałem biały kolor... - korby FSA Comet. Same korby i blaty bez zastrzeżeń natomiast suport mimo że niema luzu po bagienno błotnym maratonie zaczął rzęzić. - rama dobrze się trzyma i podoba mi się wizualnie. Jedynie problem pojawił się ze sztycą, która się skrzywiła ale to być może moja wina bo mocna cofnąłem siodełko a to połączeniu z offsetem dało już niezła dźwignię. Żeby nie było tak kolorowo to jak każdy z nas wie, nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej dlatego będą zmiany. Udało mi się kupić długo poszukiwane siodełko SKN tu zysk wagowy w stosunku do starego Vadera ponad 100g Z tyłu miałem ciągle problem z krzywą tarczą więc wpada XT na pająku 160mm, nie wiem jaki jest zysk wagowy ale wizualny duży. Przednia przerzutka ma spore luzy więc na montaż czeka FD-M770. Musze wymienić skrzywioną sztyce, wybór padnie prawdopodobnie na Turner lub coś w podobnej klasie/cenie. Jeżeli chodzi o większe modyfikację to w końcu będę potrzebował powietrznego amortyzatora. Na chwilę obecną celuję w Epicona. Być może w przypadku przypływu gotówki zmienię trzy blaty na dwa, przy okazji upgrade manetek do XT. Miłego dnia! Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 18 Września 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Każdy suport po błotnym taplaniu się w czasie maratonu zacznie rzęzić prędzej czy później Nie trzymaj tego roweru w piwnicy, bo się nim długo nie nacieszysz w kraju jakim żyjemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
siimon
Witam
Właśnie składam swojego pierwszego fulla. Wcześniej jeździłem Kellysem Quartz(+) a teraz dorzynam bardzo starego i ciężkiego trekinga.
Bazą będzie rama BMC.
Rama - BMC Four Tuned - za chwilę idzie w kwas i malowanie proszkowe, chyba że uda się zrobić anode.
Widelec - Sr Suntour XCR - jest
Damper - Rock ShoX SID - jest
Przerzutka P - Deore XT - jest
Przerzutka T - prawdopodobnie wpadnie SRAM
Manetki - Prawdopodobnie SRA
Hamulce - jeszcze nie wiem
Koła - zobaczymy
Reszta - wyjdzie w trakcie
Rower ma być raczej nisko budżetowy ale na w miarę dobrych gratach, planowane zakończenie projektu wczesna wiosna 2013.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
21 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.