mekp Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Witam. W końcu przy pełnym serwisie dorwałem się do wagi... Kolejne wcielenie Fuji'ego po mocnym upgrad'zie Poprzedni wątek o nim: http://www.forumrowerowe.org/topic/103639-rowerfuji-tahoe-pro/ SPECYFIKACJA: Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Bontrager - 57g Brake (Hamulec): Magura HS33 Tomac - 858g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire - ?? Cassette: (Kaseta) Shimano SLX CS-M660 11-34 - 312g Chain: (Lancuch) Shimano Deore HG53 - 261g. Crankset: (Korby) -Crank Arms: (Ramiona) Race Face Turbine - 486g -Bottom Bracket: (Suport) Futura - 218g -Outer Ring: (Blat) Race Face 46t - 102g -Middle Ring: (Srednia tarcza) Race Face 34t - 47g -Inner Ring: (Mala tarcza) Race Face 22t 59g -Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC - 16g (ze ściągaczami) Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT M739 - 130g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR M952 - 230g Fork: (Widelec) Rock Shox Duke XC - 1626g* Frame: (Rama) Fuji Tahoe Pro - 2005g Grips: (Gripy) Easton Owijka - 55g Handlebar: (Kierownica) ControlTech Carbon 580mm - 138g Headset: (Stery) Vp - 47g* Pedals: (Pedaly) Shimano XTR M970 - 325g Seat: (Siodlo) Selle Italia X0 - 286g. Seatpost: (Sztyca) Easton CT2 27,2 350mm - 191g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Miche x Carbon - 26g Shifters: (Manetki) Shimano SLX M660 - 249g Skewers: (Zaciski kol) Ritchey - 58g*** Spacers: (Podkladki pod mostek) Carbon - 0g Starnut: (Gwiazdka) Vp - 19g Stem: (Mostek) Syntace F139 - 138g. V1. Tire (Front): (Opona przednia) IRC Mythos 1,95 - 501g Tire (Rear): (Opona tylna) IRC Mythos 1,95 - 499g V2. Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma 2.0 - 508g Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma 2.0 - 461g Tubes: (Detki): Geax Ultralite - 270g Wheel Front: (Kolo przednie) - 802g** Wheel Rear: (Kolo tylne) - 984g Hubs (Piasty): Ritchey Pro Rims (Obręcze): Mavic 517/717 Spokes (Szprchy): DT CHAMPION -Rim tape: (Opaska) Taśma Izolacyjna - 2g Brake Booster: Muddy - 56g. Razem: 11022g (bez pancerzy i linek) *bieżnia dolna z widelcem a miski ważone z ramą. **waga wraz z osią Qr 9mm ***Tylko tył. Plany: -Inne pedały - być może Ritchey WCS, (zależy w jakim stanie przyjdą) -Zmiana Siodła - Coś lekkiego - Prawdopodobnie znów Velo Carbon Dla dociekliwych wszystkie graty na wadze: https://picasaweb.google.com/110549687656378404462/NaWadze Foto sprzed modyfikacji (jak zrobi sie pogoda to poczyszczę Fuji i zrobię aktualne): Zachęcam do komentowania i pisania propozycji co można zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marky5 Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Owszem fajna bryczka,podoba mi się wizualnie jak również ciekawe komponenty.Korba miodzio pasi do ramy.Szkoda,że rama ciężkawa,choć dobrze się prezentuje.Zdecydowanie nastawiłbym się na jej zmianę,tak żeby z pół kilo zejść z masy wtedy dojście poniżej dychy będzie zdecydowanie łatwiejsze. Strasznie pochylony jeżdzisz skoro masz taką różnicę w wysokości między siodłem a kierą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adii22 Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Zakochałem się w korbie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mekp Napisano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 witam. korba rzeczywiście robi wrażenie... dlatego zrezygnowałem z SLX na jej korzyść. niestety to jest ciężką wersja race face z ciężkimi blatami... z wagi zejde na pewno na pedalach siodelku i suporcie Bo to w miarę tanie 350g. kolejnym krokiem.byłby powrót do.vek ale trochę szkoda mi hsow mimo że nie łatwo mi się z nimi żyje... pozyjemy zobaczymy... na razie na tapecie zupełnie inny projekt. pozdrawiam xMekpx a co do ramy... zmartwila mnie waga ale muszę powiedzieć że jest idealna. mimo takiej pozycji nigdy Nic mnie nie boli a smigam na nim każdy kilometr na rowerze .. pozdrawiam xMekpx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 To turbina jeszcze z czasów gdy RF był Kultowy? Dawno dawno temu to było marzenie wielu rowerzystów - ale wtedy była trudno dostępna i kosmicznie droga jak na polskie warunki (zarabiałem 800 zł a kosztowała 1200, bez zębatek ) Piękna robota cnc, moja była czarna. Jak pojechałem po odbiór to musiałem mieć pampersa bo prawie się posikałem z radości 12 lat temu... Jakość przerzucania na oryginalnych blatach (42,32,22) była mizerna moim zdaniem, a śruby strzeliły - dwie - przy próbie dokręcenia. Ale korba to było coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mekp Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 tak. to klasyczna turbina na kwadrat. teraz ja kupiłem ja za 280zł a sprzedawca na niej nie stracił mimo że wszystko kupował osobno. jak będzie przypływ kasy to zaloze do niej tytanowy suport i będzie super. pozdrawiam xMekpx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paszczaq Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 kolejnym krokiem.byłby powrót do.vek ale trochę szkoda mi hsow mimo że nie łatwo mi się z nimi żyje... Fajny projekt i korba niebanalna. Odnośnie V-ek...jeździłem kilka lat na "zielonych" magurkach HS-22 i potem tylko "chwilę" na Vce...IMHO przyzwyczajenie do hydrauliki spowodowało że nie wyobrażam sobie teraz powrotu do Vek z racji brak modulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mekp Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Właśnie dlatego zrodził mi się w głowie plan zmiany samego mocowania na mocowanie EVO2 które sporo ułatwia regulacje i obsługę. Pozatym mógłbym zrezygnować z zewnętrznego boostera i zyskać z powrotem QR'kę. pozdrawiam xMekpx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niestrawny Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Fajny projekt i korba niebanalna. Odnośnie V-ek...jeździłem kilka lat na "zielonych" magurkach HS-22 i potem tylko "chwilę" na Vce...IMHO przyzwyczajenie do hydrauliki spowodowało że nie wyobrażam sobie teraz powrotu do Vek z racji brak modulacji ... v-ki i brak modulacji.... hmmm ... a klamki miałeś z regulacją modulacji czy bez? ... na podstawowym tektro kiedyś prawie przekoziołkowałem, więc wiem co to brak modulacji a z drugiej strony ekslopatuję podróbkę starego LX-a (podobne do http://alerower.pl/p2992,dzwignia-hamulcowa-shimano-deore-lx-bl-m571-lewa.html ) i czuję różnicę mocno na plus... pełna kontrola - hamowanie przodem z kontrolowanym uślizgiem prawie jak z ABSem [hamując po prostej]: wykonywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.