maalini Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Witam serdecznie kupiłem rower jakiś tam badziewiarski marki Enduro i kupiłem również badziewiarski licznik z tym że musze to skonfigurowac ze sobą...wszystko działa tylko nie wiem jakie ustawienia wprowadzić z poniższych. [ Koła w rowerze( na oponach marki dębica pisze 26x1.9 ) ] Średnica Koła Obwód Koła 20" 1596 22" 1759 24" 1916 26" ( 650A ) 2073 26.5" ( opony derkowe ) 2117 26.6" ( 700x25C ) 2124 26.8" ( 700x28C ) 2136 27" ( 700x32C ) 2155 28" ( 700B ) 2237 ( z oponami ) ATB 24" x 1.75 1888 ATB 26" x 1.4 1995 ATB 26" x 1.5 2030 ATB 26" x 1.75 2045 ATB 26" x 2 ( 650B ) 2099 27" x 1 2136 27" x 1 1/4 2155 Poproszę o pomoc tzn o obwód koła bo nie łapie się w tym zbytnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Zaznacz na ziemi kreskę , ustaw koło tak żeby była równo z wentylem, zrób pełny obrót koła po lini prostej , zrób na ziemi kolejną kreskę tam gdzie wentyl będzie po obrocie prostopadły do podłoża i zmierz odległość między kreskami:) Ja tak zawssze wprowadzam pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maalini Napisano 31 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Zaznacz na ziemi kreskę , ustaw koło tak żeby była równo z wentylem, zrób pełny obrót koła po lini prostej , zrób na ziemi kolejną kreskę tam gdzie wentyl będzie po obrocie prostopadły do podłoża i zmierz odległość między kreskami:) Ja tak zawssze wprowadzam pozdro Ee no takie profesjonalne zadania to za dzuo roboty...chodzi mi o jakąś standartowy obwód...jak na 1 km bede mial różnice 50 metrów to żadna filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Według mnie to najprostszyi najszybszy sposób , ale jak chcesz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maalini Napisano 31 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Według mnie to najprostszyi najszybszy sposób , ale jak chcesz pozdrawiam 202,5 metra czyli 2025 mm ta? Naliczyłem 202.5 cm czyli w obwód koła wpisać 2025?? Dzięki i pozdro jeżeli dobrze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 ja woll i poszło chyba sprawnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alvaren Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 Zrób tak jak napisał Cub S bo nie ma standardowych obwodów teraz producenci robią niby oponki 2.1 a w rzeczywistości to albo 2.2 albo 1.9 itd .... jestem za sposobem Cub s-a sam tak mierzyłem i przy mojej niby 2.3 conti po obliczeniach niby mam 2.1.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 no w tym tkwi diabełek , rozmiar rozmiarowi nie równy zależy od producenta , a tak masz dokładnie i pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 31 Marca 2006 Udostępnij Napisano 31 Marca 2006 maalini: temat założony wbrew ZASADOM. Następnym razem prosimy o poprawę . Pozdrówko porządkowe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pigla Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 Czy jest ważne gdzie jest umieszczony czujnik ? Czy musi byc przy feldze ? Czy mogę umieścic go na połowie widelca i też będzie dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 Najlepiej jak jest w połowie wysokości między piastą a obręczą, ale to ze względów praktycznych. Obojętnie gdzie byś nie założył czujnik a i tak będzie to samo przekazywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Najlepiej jak jest w połowie wysokości między piastą a obręczą, ale to ze względów praktycznych. Obojętnie gdzie byś nie założył czujnik a i tak będzie to samo przekazywał. a ja tego jakos nie potrafie zrozumiec, rozwin swoja mysl. Wydaje mi sie,ze lepiej jest bardziej przy piascie(beda szybciej wskakiwac informacje),ale z drugiej strony predkosc powinna sie roznic,przy ulozeniu przy piascie,a przy feldze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Danniels Napisano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2006 Tu nie chodzi o prędkość z jaką magnes mija czujnik tylko o ilość obrotów koła w jednostce czasu. A ta będzie jednakowa niezależnie od miejsca mocowania czujnika. Po to wprowadzasz obwód koła. Licznik liczy obroty, mnoży je przez obwód i stąd ma przebieg Proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 lość obrotów koła w jednostce czasu Przeciez nizej (blizej piasty) magnes ma krotsza droge do pokonania, a wiec bedzie wiecej tych obrotów w jednostce czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crazybiker Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 Nie prawda, chcesz przykladu? Bardzo prosze: zaloz dwa czujniki na ta sama szpryche, jeden przy piascie a drugi przy feldze, obroc okolo i obserwuj, widzisz!!! Dziwnym trafem oba czujniki maja identyczna liczbe obrotow!!! Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkel Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 Przeciez nizej (blizej piasty) magnes ma krotsza droge do pokonania, a wiec bedzie wiecej tych obrotów w jednostce czasu... sadzisz, ze kolo przy piascie obraca sie wiecej razy w jednostce czasu niz przy feldze? :lol: nie sadze - z inna predkoscia katowa to tak ale na pewno nie ma wiecej obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cub_S Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 No własnie dayus pomyśl logicznie . Czy twoje koło przy piaćie obraca się więcej ray niż ta częśc przy feldze ?? No chyba że już takie coś wykombinowali , kto wie technika idze do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dayus Napisano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2006 Macie racje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.