Skocz do zawartości

[licznik] Ustawienia Średnicy koła do licznika POMOCY


maalini

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie kupiłem rower jakiś tam badziewiarski marki Enduro i kupiłem również badziewiarski licznik z tym że musze to skonfigurowac ze sobą...wszystko działa tylko nie wiem jakie ustawienia wprowadzić z poniższych. [ Koła w rowerze( na oponach marki dębica pisze 26x1.9 ) ]

 

Średnica Koła Obwód Koła

 

20" 1596

22" 1759

24" 1916

26" ( 650A ) 2073

26.5" ( opony derkowe ) 2117

26.6" ( 700x25C ) 2124

26.8" ( 700x28C ) 2136

27" ( 700x32C ) 2155

28" ( 700B ) 2237

 

 

( z oponami )

 

ATB 24" x 1.75 1888

ATB 26" x 1.4 1995

ATB 26" x 1.5 2030

ATB 26" x 1.75 2045

ATB 26" x 2 ( 650B ) 2099

27" x 1 2136

27" x 1 1/4 2155

 

 

Poproszę o pomoc tzn o obwód koła bo nie łapie się w tym zbytnio :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz na ziemi kreskę , ustaw koło tak żeby była równo z wentylem, zrób pełny obrót koła po lini prostej , zrób na ziemi kolejną kreskę tam gdzie wentyl będzie po obrocie prostopadły do podłoża i zmierz odległość między kreskami:)

Ja tak zawssze wprowadzam

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznacz na ziemi kreskę , ustaw koło tak żeby była równo z wentylem, zrób pełny obrót koła po lini prostej , zrób na ziemi kolejną kreskę tam gdzie wentyl będzie po obrocie prostopadły do podłoża i zmierz odległość między kreskami:)

Ja tak zawssze wprowadzam

pozdro

 

Ee no takie profesjonalne zadania to za dzuo roboty...chodzi mi o jakąś standartowy obwód...jak na 1 km bede mial różnice 50 metrów to żadna filozofia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak napisał Cub S bo nie ma standardowych obwodów teraz producenci robią niby oponki 2.1 a w rzeczywistości to albo 2.2 albo 1.9 itd .... jestem za sposobem Cub s-a sam tak mierzyłem i przy mojej niby 2.3 conti po obliczeniach niby mam 2.1..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Najlepiej jak jest w połowie wysokości między piastą a obręczą, ale to ze względów praktycznych. Obojętnie gdzie byś nie założył czujnik a i tak będzie to samo przekazywał.
a ja tego jakos nie potrafie zrozumiec, rozwin swoja mysl. Wydaje mi sie,ze lepiej jest bardziej przy piascie(beda szybciej wskakiwac informacje),ale z drugiej strony predkosc powinna sie roznic,przy ulozeniu przy piascie,a przy feldze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nizej (blizej piasty) magnes ma krotsza droge do pokonania, a wiec bedzie wiecej tych obrotów w jednostce czasu...

 

sadzisz, ze kolo przy piascie obraca sie wiecej razy w jednostce czasu niz przy feldze? :lol:

 

nie sadze - z inna predkoscia katowa to tak ale na pewno nie ma wiecej obrotow :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...