Skocz do zawartości

[amortyaztory] amortyzator do 400 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Sprawa jest taka że muszę zmienić amortyzator w rowerze ze starego Sr suntour(no name) na jakiś inny. Ma on skok 750 mm, a chciałem tak mieć przynajmniej 1000 mm skoku. Limit to jest tylko 400 zł więc nie ma zbyt dużego pola do popisu. Interesują mnie amortyzatory powietrzne ale wiem że w tej cenie jest bardzo mało sensownych amortyzatorów. O ile w ogóle jakieś. Czytałem o Spinnerze SW7 i jestem nim zainteresowany.

Ważę około 60 kg i ciągle rosnę.

Jeśli mógłby ktoś pomóc mi z wyborem byłbym wdzieczny.

Dużo informacji o tym Spinnerze nie ma, ale jak na amor powietrzny jest strasznie tani. Poszukaj jakiś innych, lub uzbieraj te 550zł i kup Epicona.

To jest niemały problem bo ciągle jestem uczniem i nie mam za bardzo jak uzbierać a poza tym jeszcze zostają rodzice.

Musiałbym zapytać się jeszcze w sklepie co sadzą o nich. Pewnie zrobię to dzisiaj albo jutro. Ale sądzę że jest to dobra propozycja. Bonusem do tego że są drogie jest pewnie ich wytzrymałość. Ja swój obecny zajeździłem po 3 latach ale o niego prawie w cale nie dbałem i mam to na co zasłuzyłem.

Dodam też że nie zależy mi specjalnie na wadze ponieważ ani nie ścigam się ani nie robię tras po 100 KM.

Wystarczy przetrzeć szmatką górne lagi, ew. psiknąć Brunoxem i można wydłużyć życie widelca i poprawić jego pracę, co do Spinnera Reasona, to ktoś już na forum go ma ( teraz nie mogę sobie przypomnieć kto ) i jest z niego zadowolony.

Ten który ja mam obecnie jest tylko do przecierania szmatką. Nie ma tam miejsca gdzie Brunox mógłby pracować, a tylko by pomagał w zbieraniu kurzu. Mam natomiast takie gómki na goleniach mniej więcej 3-centymetrowe które mają teoretycznie chronić a robią to jakby chciały a nie mogły i ciągle spadają więc zwykle 3/4 trasy jadę bez praktycznie żadnej osłony przed brudem i syfem.