Manitoupower Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 Witam wszystkich kupiłem amorek manitou tower pro wraz z manetka Milo R7MRD i wymienilem tlumik do tej manetki ze już nie mam 7 stopniowej regulacji blokady tylko on/off . Waże 90 kg. Dowalilem do niego 6.9 bara jak pokazuje tabelka na goleniu . I dziwne bo wsiadajac amorek już sie zapada o jakieś 60% a jak podjezdzam pod górę to pracując nogami dociskam go do końca co nie wymaga siły bo mało mu zostaje i słychać syk powietrza co chyba oznacza ze pracuje . I moje pytanie czy mam Dowalic mu większe ciśnienie chodź producent mówi ze mam dobrze czy tak zostawić bo to normalna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marrek Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 Witam wszystkich kupiłem amorek manitou tower pro wraz z manetka Milo R7MRD i wymienilem tlumik do tej manetki ze już nie mam 7 stopniowej regulacji blokady tylko on/off . Waże 90 kg. Dowalilem do niego 6.9 bara jak pokazuje tabelka na goleniu . I dziwne bo wsiadajac amorek już sie zapada o jakieś 60% a jak podjezdzam pod górę to pracując nogami dociskam go do końca co nie wymaga siły bo mało mu zostaje i słychać syk powietrza co chyba oznacza ze pracuje . I moje pytanie czy mam Dowalic mu większe ciśnienie chodź producent mówi ze mam dobrze czy tak zostawić bo to normalna praca Przeczytaj ten artykuł http://www.team29er.pl/testy/331-test-amortyzatora-manitou-tower-pro-29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manitoupower Napisano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 Dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bdk1985 Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 dziwna sprawa, widać egzemplarze ( a może roczniki ) różnią się miedzy sobą, mam ten amor od jakichs 2 tyg , też z manetka milo i z blokadą on/off, u mnie po podpompowaniu do mojej wagi , też okolice 90 kg , byl minimalnie zbyt twardy wiec troszkę upuścilem powietrza i działa idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 15 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 zgadza sie, w miedzyczasie zmienialem 80 na 100 i ten drugi smiga na prawie 2x nizszym cisnieniu, a teoretycznie to 2 identyczne amory...niemniej dystrybutor mowi, ze niczym sie nie przejmowac, negatywnych konsekwencji wartosci typu 200psi nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
13szakal Napisano 27 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 ... W modelu Expert (Drake) podstawowe znaczenie co do wysokości ciśnienia w komoże powietrzenej ma sprężyna wspomagająca (lub główna jak kto woli). Pro to nieco inna konstrukcja, ale z tego co wiem również posiada stalową sprężynę i może z tąd się bierze różnica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Panowie czy jest gdzieś do pobrania instrukcja do towera pro w języku Polskim ? Którędy puścić przewód hamulcowy bokiem czy pod koroną widelca? czy przy mocowaniu linki blokady trzeba pokrętło lekko przekręcić i wtedy dokręcić linkę bo jak dokręcam w jej pierwotnym położeniu to nie dociąga linki na tyle by zablokować a jak trochę pokrętło przekręcę w stronę blokady i wtedy dokręcę linkę to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 (edytowane) ile ludzi, tyle pomyslow (2) na puszczanie przewodu hamulca, osobiscie puszczam po wewnetrznej, bo mniejsza szansa zahaczyc o jakas galaz, a w kolo i tak sie przewod nie wkreci co do 2 pytania, to chyba sam sobie odpowiedziales normalna metoda byc moze nie dzialala z powodu oporu na pancerzu/koncowce, ktory utrudnial wybranie calego luzu reka - lekko chodzi dzwignia blokady? Edytowane 2 Stycznia 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lago Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Ja tez mam u siebie w Towerze puszczone środkiem, pasuje jak ulał a jak miałem bokiem to faktycznie aż się prosi żeby tym o coś zahaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Dźwignia chodzi lekko jest to nowy sprzęt więc bez siłowo blokuje amora .Jak jest napis abs na pokrętle to bez linki jest on skierowany centralnie w kierunku tyłu roweru ,ja musiałem przed dokręceniem linki przekręcić pokrętło tak że napis abs jest zwrócony ku główce ramy przy takim ustawieniu manetka jest w stanie zablokować amortyzator.Może tak zostać ? Oczywiście regulacje naciągu linki przy manetce widziałem i nią też regulowałem.Może czepiam się szczegółów,ale lepiej jak jest prawidłowo coś wykonane stąd moje pytania .Dziękuję pozdrawiam i Najlepszego w nowym roku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lago Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 (edytowane) regulamin pkt 2i ! jak zakładałem Milo u siebie, to kolejność była następująca: 1. amorek na rower 2. manetka na kierownicę 3. zablokowanie manetki w dolnej pozycji 4. potem przekładasz linkę przez pokrętło na amortyzatorze, ale uwaga zanim dokręcisz to ręcznie je przesuń w pozycje zamknięte 5. dobrze naciągasz i gotowe, kliknij sobie teraz przycisk i zauważ ze manetka odbiła do góry, a amortyzator się odblokował i rozpoczął pracować instrukcji nie czytałem, działałem na logikę Edytowane 2 Stycznia 2013 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Po mojemu manetka również ładnie odbija w górę ale czy u ciebie pokrętło wraca do samego końca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lago Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 (edytowane) nie, mam wrażenie że ruch manetki, jest krótszy niż obrót pokrętła i teraz jeżeli nie naciągniesz tak jak napisałem, tylko odwrotnie, to nie uzyskasz pełnego zablokowania przy przełączeniu na zablokowane, i odwrotnie twój wybór co chcesz osiągnąć dla mnie ważniejsza jest pełna blokada, niż pełne odblokowanie, bo za mocno "pompuje" jak się wstanie mam nadzieję, że wyrażam się zrozumiale ? Edytowane 2 Stycznia 2013 przez lago Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Tak wyraźnie,u mnie jak zaciągnę manetkę to blokuje również na max i tak to na razie zostawię. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanik Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 A wiecie może jaka tarcze max można zamontować do Towera??? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 Ja wsadziłem 180mm ale się nie zastanowiłem czy dobrze robię więc dołączam się do pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 17 Stycznia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 Kłaniam, Ale google naprawdę nie boli Manitou Tower Pro 29er QR15 100mm Tapered Steerer: Absolute platform oil damping system: 5-click / 120-degree knob for wide-open, light-platform, firm-platform, and closed-platform settings. Compatible with MILO remote lever (Manitou Integrated Lock Out). Threadless alloy steerer, deep bore hollow crown, and 32mm aluminum stanchions. 1-piece magnesium, reverse-arch lower legs with 9x100mm quick-release dropouts or 15x100 thru-axle: disc brake only (74mm/6" post-mount). Maximum disc and tire sizing: 210mm rotor / 2.50" tire (690mm diameter) Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszwum Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Przeczytaj ten artykuł http://www.team29er....ou-tower-pro-29 Mam taki amortyzator w wersji ze skokiem 80mm. Ważę 85kg. Też dobijał przy zalecanym ciśnieniu. Zgodnie z instrukcją producenta wymieniłem sprężynę stalową na najtwardszą dostępną wersję. Sprężyny takie można zamówić i wymienić w Dobrych Sklepach Rowerowych - to oni dystrybuują Manitou. Teraz mam go napompowanego tylko trochę ponad zalecane ciśnienie i działa ok, choć dobija przy ustawieniach "na najbardziej otwarte". Rok temu czytałem w Internecie o tym problemie. O ile pamiętam, producent w modelach 2011 obniżył dozwolone ciśnienie nie zmieniając konstrukcji, bo amortyzatory pompowane na więcej powoli puszczały powietrze lub eksplodowały. Wszystko jest w sieci. Na amorze przejechałem jedno giga u Golonki i przeżyłem. W ciągu roku eksploatacji, głównie na szosie i polnych drogach, (choć golonkową trasę Korbielowa i Karpacza też widział) amortyzator nie stracił ciśnienia. Edytowane 17 Stycznia 2013 przez lukaszwum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigos97 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Jeśli mam Manitou TOwer Pro z tłumikiem ABS + ale bez manetki to mogę ją dokupić i zamontować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piterd3 Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 Panowie mój tower po przebiegu 1600 km zaczą stukać co może być nie tak ? Reklamować go ? Z początku myślałem że to stery ale dla próby wstawiłem stary amortyzator i cisza stąd przypuszczenie że odgłosy pochodzą z towera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 20 Maja 2013 Udostępnij Napisano 20 Maja 2013 jak dobrze pamietam, takie objawy daje zsuniecie sie gumki czy innego dziadostwa w srodku, wiec bez rozebrania sie raczej nie obejdzie, ale powinno obejsc sie bez uszkodzen/wymiany czegokolwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi