lukper Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 Witam wszystkich forumowiczów ! Trafiłem na to forum ponieważ mam dylemat . A mianowicie zwracam się do waz z prośbą w pomocy w wyborze odpowiedniego rowegu . Jako że jestem laikiem i nie znam się na tym całym sprzęcie i na razie nie mam zamiaru sam składać roweru postanowiłem kupić seryjny model. W każdym sklpeie sprzedawca mówi co innego wiadomo jakim jest dystrybutorem to taki chwali rower. Mi po głowie chodzą 2 modele Pierwszy to nasz Polski Kross , a drugi to renomowany Giant . Modele które sobie u patrzyłem to Giant Talon 29er 1 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.29er.1/9166/49298/ Kross Level B3 29er http://www.kross.pl/pl/2012/level-b3-29er Proszę podpowiedcie MI który ma lepszy sprzet (jest lepszy) A i najważniejsze jaki rozmiar ramy mam wybrać ? Mam 190wz i 100kg/wagi Z góry dziękuję za pomoć i opinie Pozdrawiam, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelLUB Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 giant, rozmiar L lub Xl zależy jaką masz budowę ciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therethere Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 Właśnie też chcę zakupić jeden z tych w/w modeli. Doradzi ktoś- jaki lepiej opłaca, Kross Level B3 czy Giant Talon 1 29er ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...