Skocz do zawartości

[opony] Tanie i dobre opony dla górala na szosę

anc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Zacznę od tego, że jestem laikiem sprzętowym, więc potrzebuję się poradzić. Mam kilkunastoletniego górala, którego dokurzyłem i zacząłem trochę jeździć (30-50 kilometrowe trasy - głównie szosa, chodnik i ścieżki rowerowe). Problemem są oponki, które są z bardzo mocnym bieżnikiem, typowo off-roadowym. Jak wspominałem nie znam się, więc spisałem wszystko z obręczy i opon aktualnie zamontowanych :)

AT 27 ETRTO 22C x 559 LIGHT ALLOY

VREDESTEIN EXPEDITION (343092) 50-559 (26 x 1,9)

Żeby nie było, trochę już czytałem na forum i zastanawiam się czy slicki 1,5 będą ok dla tych kół? A może 1,75? Jakie konkretnie modele? Cenowo interesuje mnie półka ekonomiczna bardziej.

Dętki raczej powinny pasować te co mam, tak? Jeśli nie, to na jakie zmienić?

Napisano

Ja mogę polecić mój zestaw szosowy, czyli continentale double fighter II 1.9. Mimo, że szerokość na papierze jest spora to są one węższe. Opona jest fajna bo jest bardziej komfortowa niż typowe slicki i można na niej spokojnie pojeździć po leśnych ścieżkach. Po wpisaniu nazwy opony w przeglądarkę wyskakuje moja recenzja, jakby co ;)

Napisano

wormdrive topnieje w oczach, a double fighter II to opona bardzo długo żywotna

Przejechałem po chodniku i asfaltem 3oookm i jeszcze jest bieżnik :thumbsup:

Napisano

wormdrive topnieje w oczach, a double fighter II to opona bardzo długo żywotna

Długo żywotna powiadasz.... Wiadomo, że wszystko zalezy od stylu jazdy i warunków ale mi w/w oponki "wyłysiały" po zaledwie 5 tys km jeździe głównie po asfalcie.

Napisano

Może Kenda Kwest? Dętek nie musisz zmieniać, najwyżej będziesz się musiał trochę pobawić przy zakładaniu.

A może Kenda Khan Semi Slick? Też widzę w dobrej cenie... Tylko 1.50, 1.75 czy 1.95?

Napisano