Generalissimus Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, chcę odkręcić koło w nietypowym rowerze, w załączniku zamieszczam zdjęcia roweru i miejsca, w którym się odkręca owe koło. z góry dzięki
michal9606 Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem przykręcania koła. Nie mam pojęcia jak to odkręcić, ale wydaje mi się, że w te trzy dziury wchodzi jakiś specjalny klucz. Jeżeli chcesz zaryzykować możesz spróbować młotkiem i płaskim śrubokrętem stuknąć w odpowiednim kierunku. Zanim jednak się za to zabierzesz zamieść więcej dokładnych zdjęć z obu stron koła i najlepiej podaj model roweru. Pozdrawiam
Mod Team Puklus Napisano 11 Lipca 2012 Mod Team Napisano 11 Lipca 2012 TO nie rower miejscki z paryża ?? specjalnym kluczem widać coś w rodzaju klucza jakim sie zmienia tarcze w szlifierce. tam jest na konstrukcja na 2 otwory.
Artwro Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Można spróbować kluczem do pierścieni SEGERA,jeśli nie zależy na tej dziwnej nakrętce to młotek,śrubowkręt i naprzód.Powinno sie udać.Pewnie taka nakrętka aby kół nie kradli.
Kiciok Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 śrubowkręt Śrubokręt. Ja bym wziął szczypce z cienkimi chwytami. Wsunął w dwie dziurki, przełożył przez ramiona i kręcił. Ew. można zrobić taki klucz, jak ktoś ma zdolności i spawarkę, to 5min i masz kluczyk.
Artwro Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Tak,tak...jak kolega nie poradził sobie z tą nakrętką na pewno wyspawa sobie taki kluczyk. A poza tym nie poprawiamy pisowni jak nie mamy o niej pojęcia.Bo śrubowkręt śruby wkręca a nie kręci.
tobo Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Jeśli ma takowy rower i potrzebuje sam przy nim grzebać, to nie rozumiem dlaczego nie miałby sobie zrobić narzędzia zamiast improwizować. A kolega Kiciok ma pojęcie o pisowni. Przeanalizuj przeznaczenie śrubokręta. Rozjaśni ci się poprawność pisowni.