Skocz do zawartości

[koło] Jak odkręcić takie koło?

Generalissimus

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, chcę odkręcić koło w nietypowym rowerze, w załączniku zamieszczam zdjęcia roweru i miejsca, w którym się odkręca owe koło.

z góry dzięki

post-156145-0-63742800-1342017496_thumb.jpg

post-156145-0-45529300-1342017564_thumb.jpg

Napisano

Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem przykręcania koła. Nie mam pojęcia jak to odkręcić, ale wydaje mi się, że w te trzy dziury wchodzi jakiś specjalny klucz. Jeżeli chcesz zaryzykować możesz spróbować młotkiem i płaskim śrubokrętem stuknąć w odpowiednim kierunku. Zanim jednak się za to zabierzesz zamieść więcej dokładnych zdjęć z obu stron koła i najlepiej podaj model roweru.

Pozdrawiam

• Mod Team
Napisano

TO nie rower miejscki z paryża ?? :D specjalnym kluczem widać coś w rodzaju klucza jakim sie zmienia tarcze w szlifierce. tam jest na konstrukcja na 2 otwory.

Napisano

Można spróbować kluczem do pierścieni SEGERA,jeśli nie zależy na tej dziwnej nakrętce to młotek,śrubowkręt i naprzód.Powinno sie udać.Pewnie taka nakrętka aby kół nie kradli.

Napisano
śrubowkręt

Śrubokręt.

Ja bym wziął szczypce z cienkimi chwytami. Wsunął w dwie dziurki, przełożył przez ramiona i kręcił. Ew. można zrobić taki klucz, jak ktoś ma zdolności i spawarkę, to 5min i masz kluczyk.

Napisano

Tak,tak...jak kolega nie poradził sobie z tą nakrętką na pewno wyspawa sobie taki kluczyk. :thumbsup: A poza tym nie poprawiamy pisowni jak nie mamy o niej pojęcia.Bo śrubowkręt śruby wkręca a nie kręci. :laugh:

Napisano

Jeśli ma takowy rower i potrzebuje sam przy nim grzebać, to nie rozumiem dlaczego nie miałby sobie zrobić narzędzia zamiast improwizować.

A kolega Kiciok ma pojęcie o pisowni. Przeanalizuj przeznaczenie śrubokręta. Rozjaśni ci się poprawność pisowni.

Napisano