beskid Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 Jako, że w temacie amortyzatorów nie jestem mocny to mam dwa pytanka do fachowców i zarazem proszę o wyrozumiałość : Pierwsze - mam możliwość zakupu nie używanej Reby SL Dual Air (niestety nie jestem pewny rocznika) za 1250 zł. To dobra cena czy za drogo?? Drugie - ma związek z pierwszym a mianowicie czy jest możliwość wizualnego zorientowania się z którego jest roku??
Auditore Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 Wrzuć jakieś zdjęcie, to pomyślimy, jaki to może być rocznik
beskid Napisano 8 Lipca 2012 Autor Napisano 8 Lipca 2012 Tylko ją widziałem ale jest całkowicie biała i wyglądem przypomina tę http://www.google.pl...,r:13,s:0,i:111 Obstawiam, że to rocznik 2010 ale czy na pewno?? Jest opcja z 2011 czy jest to wykluczone??
PoleK Napisano 9 Lipca 2012 Napisano 9 Lipca 2012 zgrubienie na lagach weszlo w roku 2009 i ciezko rozroznic roczniki "mlodsze" 2009: http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-74776230987281_2215_25208753 2010: http://seaotter.mtbr.com/wp-content/uploads/2008/04/rockshox_forks.jpg 2011: http://interbike.mtbr.com/wp-content/uploads/2010/09/SRAM2011-1009.jpg 2012: http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,212362,20110824,rock-shox-reba-rl-2012.jpg jak widzisz roznice sa niewielkie... ale 2010 i 2011 da sie rozpoznac po malowaniu.
szych Napisano 9 Lipca 2012 Napisano 9 Lipca 2012 z tego co pamiętam, to bebechy Reby zmieniały się co dwa lata. Modele z 2009 i 2010 to podobno te same konstrukcje, różnica tkwi w malowaniu. Potem weszło 2011 i cykl dwuroczny się chyba skończyl, bo 2012 jest już zupelnie inna. Gdzies na forum padła tez informacja, że Reba wraca do jednej komory. Ktoś może te informacje uprorządkować?
gruber69 Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Komory dalej będą dwie tylko pompowane razem - SoloAir, wersje DualAir maja być również dostępne.
Lumperator Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 Na pewno zakup jakiejkolwiek używanej Reby za 1250 zł to nieciekawy pomysł. Można by jeszcze pomyśleć o zadbanym modelu World Cup. Prędzej szukałbym nówki sztuki, albo krótko używanego SIDa.
meszrum Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 nie lepiej jest kupić nową 2012 za 69 zł więcej? http://allegro.pl/amortyzator-rock-shox-reba-rl-100mm-bialy-bs-i2453593814.html
paszczaq Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 IMHO nie warto w tej cenie. Masz nówkę w bikestacji: http://www.bikestacja.pl/amortyzator-rock-shox-reba-100mm-bialy-manetka-poplock-p-27738.html 1319 zł albo czarna - 1249
beskid Napisano 11 Lipca 2012 Autor Napisano 11 Lipca 2012 Na pewno zakup jakiejkolwiek używanej Reby za 1250 zł to nieciekawy pomysł. Można by jeszcze pomyśleć o zadbanym modelu World Cup. Prędzej szukałbym nówki sztuki, albo krótko używanego SIDa. Podziękował za wcześniejsze informacje. Nie jest używana a ściągnięta z nowego roweru, który poszedł na części oraz jest z ubiegłego roku. Wyjdzie mnie nawet trochę taniej bo za 1200 zł + w moim przypadku chyba dożywotnia "opieka" serwisowa ze sporym rabatem
maroko777 Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 reba którą pokazałeś na fotce jest z roku 2010 lub 2009... Miałem rebę 2011 i wyglądała dokładnie jak ta którą pokazał Polek...
beskid Napisano 11 Lipca 2012 Autor Napisano 11 Lipca 2012 Masz rację. Z rozpędu napisałem o zeszłym roku co tyczyło się roweru a amor jest z rocznika 2010. Raczej jestem zdecydowany na nią a jako, że poprzednio ujeżdzałem "kowadlastego" Judy SL to i tak różnica bedzie niebo a ziemia.
PoleK Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 wolalbym i tak nowa za 100zl wiecej, oem z roweru wyjety... a sterowka Ci starcza w ogole?
maroko777 Napisano 11 Lipca 2012 Napisano 11 Lipca 2012 PoleK ma rację, lepiej dołożyć i mieć wersje box niż oem...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.