ammisiek Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Witam, a więc tak jak w temacie jakie tarcze byście mi polecili do hebli XT (2012). Radziłem się już wprawdzie kolegi Andrew ale i was się jeszcze zapytam. Mój Budżet to około 80-90 zł. Tarcza przód 180 mm tył 160 mm. Chciałbym, żeby ładnie wyglądały np. malowane na czarno w środku lub czerwono, ale, żeby jednocześnie jak kolega Andrew mi powiedział nie rwały klocków, a i żeby dawały pokazać tym hamulcom pokazać co potrafią . P.S Andrew polecił mi Avid HS1 i tarcze shimano. Byłbym wdzięczny za wstawianie linków do aukcji bo tyle tego na allegro a nie znam się zbyt na tarczach. Pozdrawiam. Aaa przepraszam, ale nie dodałem tarcze mają być na 6 śrub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Wpisz w wyszukiwarce allegro avid hs1, wyskoczy ci trochę linków. Kolorowe tarcze to taki "pimp my ride". podrasuj mi brykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ammisiek Napisano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Kolorowe tarcze to taki "pimp my ride". podrasuj mi brykę Hahhaah no wiem No już znalazłem te Avidy ale może jest jakaś trochę tańsza, może lepsza alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2012 Raczej nie, to jeden z niewielu udanych produktów firmy avid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...