Skocz do zawartości

[amortyzator] Bomber MX Comp Air 105 mm i dobór ramy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chcę zakupić ramę pod XC, a posiadam już wymieniony w temacie amortyzator.

 

Zastanawiam się nad starszym modelem Meridy dostosowanym do 100mm:

Merida HFS 1000

 

Lub którymś z modeli na 2012 r. dopasowanych geometrią do 120mm:

Merida Matts Trial 800-D lub MERIDA MATTS TRAIL 900-D 2012 19 cali

 

 

Czy zamontowanie Bombera 105mm do modeli 2012 Meridy nie zakłóci bardzo geometrii ułatwiająć OTB? :)

Chciałbym zmienić amorka na 120mm, ale obecny sprawuję się bardzo dobrze i myślę, że posłuży spokojnie jeszcze z 2-3lata. Potem pewnie jakaś 120.

 

W sumie to skłaniając się ku HFS 100 wychodzi mi bardzo zbliżona konstrukcja jak tutaj.

 

Waże 78kg, wzrost 180cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skok amorka skokiem, sprawdź, dla jakiej wysokości (nie skoku!) widelca zostały zaprojektowane te ramy i sprawdź wysokość swojego Bombowca. Jeśli różnica nie będzie duża, to śmiało można pakować Bombowca do wybranej ramy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skok amorka skokiem, sprawdź, dla jakiej wysokości (nie skoku!) widelca zostały zaprojektowane te ramy i sprawdź wysokość swojego Bombowca. Jeśli różnica nie będzie duża, to śmiało można pakować Bombowca do wybranej ramy :)

 

No i racja. Bomber ma 470mm i do takiej dlugosci widelca przystosowana jest pierwszej rama - dwie kolejne przystosowane są pod 490mm, więć wybór raczej jasny, chociaż te 2cm nie robi chyba wielkiej różnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to kolosalna różnica, ale możesz odczuć różnice w prowadzeniu, np. nieco bardziej nerwowy czy coś. Niemniej jednak nie jest to coś uniemożliwiającego bezpieczną jazdę.

 

Tapniete Słajpem z mojego gt5360 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...