Sidey Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 Witajcie! Mam problem z wyborem roweru. Moja waga to około 80kg, jeżdżę głównie po trasach szutrowych, teren lekko górzysty, planowo coraz większe góry - czysto relaksacyjnie bez skłonności do jazdy wyczynowej Skłaniam się ku następującym rowerom: -Giant Revel 2 lub -Kross Level A2 Cena taka sama, lekko różna specyfikacja. Zamieszczam linki do opisów: Giant - http://www.roweria.pl/giant-revel-2-p-2225.html?m-id=2 Kross - http://www.kross.pl/pl/2012/level-a2 Chciałbym prosić o pomoc z wyborem roweru oraz ewentualnymi radami Pozdrawiam! Sidey
Dlugi8800 Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 Ja polecam krossa level a2 ale z 2011 roku, tutaj masz link http://rowery.shop.pl/view/614/
Sidey Napisano 7 Lipca 2012 Autor Napisano 7 Lipca 2012 Myślałem raczej o jakimś modelu z 2012 roku. Ale przemyślę. Może wypowie się ktoś jeszcze?
Darek1990 Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 za Krossem jak dla mnie przemawia na korzyść amortyzator,masz tu xcm-a z zdalną blokadą a nie xct jak w revelu i lepszą przerzutkę przednią i wydaje mi się równiez że level ma lepszą korbę,ale pewien nie jestem,reszta to już rzecz gustu.Ja brałbym Krossa,mam Level A3 '12 i jestem w pełni zadowolony
Mateusz30 Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 Miałem okazję przejechać się revelem. Kross ma dobrą geo i porządny osprzęt. Revel ma geometrię zupełnie rekreacyjną - bardzo krótką górną rurę. Nie wybrał bym żadnego z nich. U Krossa nie podoba mi się wykonanie ramy, a Revel ma tragiczną geometrię.
dejtrejder Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 Może Scott Aspect? http://www.scott.pl/product.php?id_cat=394&id_prod=2035 chyba najlepszy...
Terrqge Napisano 7 Lipca 2012 Napisano 7 Lipca 2012 A czy przy tym Aspect'ie nie płaci się przypadkiem nieco za sama markę? Zresztą jest troszkę droższy niż te 2 poprzednie modele, na pewno te 2 stówy się opłaca dorzucać? Chyba że jest gdzieś taniej. Ja swojego krossa (katalogowo 1,7k) kupiłem nowiutkiego za 1.5k (udało się wytargować z 1.6k). I jeszcze mam autoryzowany serwis 2km od domu. Poszukaj tych rowerków może u siebie w miescie, często można znaleźć je znacznie taniej niż katalogowo.
llancer Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 Ja swojego krossa (katalogowo 1,7k) kupiłem nowiutkiego za 1.5k (udało się wytargować z 1.6k). I jeszcze mam autoryzowany serwis 2km od domu.Poszukaj tych rowerków może u siebie w miescie, często można znaleźć je znacznie taniej niż katalogowo. To tak jak u mnie,1.5km od domu mam sklep krossa(taki krossowy a nie pod patronatem) i a2 2012 za 1500 kupiłem I pierwszy przegląd za darmo,ale przynajmiej goście wporzo i widać,ze się znają PS. a2 ma niewygodne siodło...
Darek1990 Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 PS. a2 ma niewygodne siodło... wystarczy pobawić się ustawieniami i powinno być lepiej
dejtrejder Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 A czy przy tym Aspect'ie nie płaci się przypadkiem nieco za sama markę? Z tego co widzę na pierwszy rzut oka ma lepszą korbę z wymiennymi blatami, przednią przerzutkę oraz lepszy amortyzator. W klasie tanich sprężynowców ludzie tu chwalą XCRa... Oprócz tego ma oddzielnie manetki ( rapid fire ) i klamki hamulcowe. Widziałem te Aspecty na żywo w sklepie. Giant Revel też oglądałem. Z tych dwóch Scott prezentuje się sporo lepiej.
Terrqge Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 To tak jak u mnie,1.5km od domu mam sklep krossa(taki krossowy a nie pod patronatem) i a2 2012 za 1500 kupiłem I pierwszy przegląd za darmo,ale przynajmiej goście wporzo i widać,ze się znają PS. a2 ma niewygodne siodło... U mnie też spoko gość, jakieś regulacje, dokręcenie itp to nawet nie muszę wyjmować gwarancji czy coś tylko od razu wszystko od ręki robią. Także serwis spoko. Co do siodła, ja się już zdążyłem przyzwyczaić do twardszego.
rastatajm Napisano 8 Lipca 2012 Napisano 8 Lipca 2012 Kross wygrywa z Giantem to pewne, a Aspect wygrywa z obydwoma, ale też jest sporo droższy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.