Skocz do zawartości

[tuning-żart] Tuning holendra


maclaska

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ponieważ upał doskwiera, dzień w pracy się dłuży niezmiernie, a oba te czynniki wpływają destrukcyjnie na stan zdrowia umysłu. Sporo z naszej ekipy przytacza się do pracy rowerami, pokonując różne dystanse na różnym sprzęcie. W napadzie szaleńczej pasji tworzenia postanowiliśmy stuningować koleżance holendra.

dsc00069jnk.jpg

Na pierwszy ogień postanowiliśmy zwiększyć osiągi montując prototypowy Blast Pack. Jeszcze nie wszedł do masowej produkcji, wciąż zastanawiamy się, komu sprzedać licencję, w kolejce stoją Cannondale, Scott, Trek i Specialized;-)

 

Byliśmy zaskoczeni, jakie prędkości można za jego pomocą osiągnąć

dsc00071y.jpg

 

Problemem okazała się niedostateczna stabilność tylnego koła, ale odrobina włókna węglowego i kilka godzin obliczeń doprowadzających do przegrzewania się procesorów pozwoliły opracować optymalny kształt tylnego skrzydła.

 

clipboard01oop.jpg

 

Dodatkowo, testy aerodynamiczne i drogowe udowodniły zwiększenie powstających przeciążeń w obrębie miejsca sterowania, niezbędne okazały się kolejne wyliczenia jak najbardziej optymalnego kształtu owiewki.

dsc00068kq.jpg

 

Wreszcie wykorzystaliśmy całą drzemiącą w wehikule, a dotychczas ukrytą, moc.

Projekt uważamy za udany.

 

PS. My jesteśmy zawodowcami. Nie próbujcie robić tego w domu, ani tym bardziej w pracy.

 

PPS. To nie jedyny stuningowany rower tego dnia;-)

Napisano

Na maraton się nie wybieram. Nie chcę robić wstydu światowej czołówce śrubując czasy o conajmniej pół godziny. Chociaż dzwonili z UCI i zastanawiają się, czy tego wehikułu nie wprowadzić do wyścigów jako safetybike wyjeżdżającego na tor w razie niespodziewanych sytuacji;-) Jak w F1

Spojler jest niezbędny, gdy takie osiągi na liczniku;-)

 

Ponieważ nie samym sportem człowiek żyje, lecz w niektórych z nas drzemie dusza odkrywcy, oto kolejna modyfikacja w związku z trwającą falą upałów.

clipboard02qd.jpg

 

Jak widać pojazd przystosowany został przez naszą ekipę tuningową do najbardziej ekstremalnej przeprawy, jaką jest SAHARA EKSTRIM EKSPEDISZYN.

Od razu rzuca się w oczy w pełni regulowana osłona przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Chroni nie tylko podróżnika, ale i prototypowy napęd. Oczywiście niezbędne wyposażenie to osobisty zbiornik na wodę pitną i namiot-parasol.

Rower sprawdził się świetnie, czego dowodem są pamiątki przywiezione z wyprawy.

dsc00073kh.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...