Skocz do zawartości

[Hamulec] Tarczowy XTR M975


Dworniok

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno warto sprzedać te hamulce, kupić któryś z nowszych modeli shimano i cieszyć się dobrym produktem wielkiego S. Tym xtrom mocy nie dodadzą ani lepsze klocki ani większe tarcze. Chyba że masz minimalistyczne wymagania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hm zastanawiam się czy tez tak macie w tych hamulcach, tzn zanim zacznie hamować to dźwignia musi przejść jakieś 1-2 cm ? Ja tak mam w lewym i prawym, niby były odpowietrzane. Da się coś z tym zrobić żeby zaczęły hamować od razu po wciśnięciu dźwigni ? Pytanie co do tarcz, z przodu 180 ,a z tylu 160 moze być ? Kolejne :), mogę je jakoś zmodernizować ? Mam do nich manetki xtr sl-m980, jak bym wymienił same dźwignie na inne np to będzie działać z reszta systemu ? jak by byla taka możliwość to na jaka dźwignie mogę zmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest możliwe hamowanie zaraz po wciśnięciu dźwigni. Dźwignia musi mieć pewien skok jałowy, aby zachowany był odstęp klocków od tarczy.

 

Nie podałeś swojej wagi ani stylu jazdy, więc nie powiem Ci jakie rozmiary tarcz potrzebujesz. W 99% przypadków kombinacja 180/160 jest właściwa.

 

Nie warto modernizować tych hamulców. Wymiana dźwigni na BL-M985 wprawdzie poprawi ich działanie, ale sama dźwignia będzie mieć duży skok jałowy i będzie gumowata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski to również M975, wiec wychodzi na to ze jak zmieniać to cały komplet ? Chyba bez sensu zmieniać sam przód na jakieś inne ,a tył zostawić M975 ? Jak był bym zainteresowany jednak zmiana przedniego zestawu tzn klamka i zacisk to co polecacie ? Waga 76 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...