Skocz do zawartości

[rower] Tanio i dobrze złożyć rower

matys007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zostałem właśnie świeżo upieczonym nabywcą ramy z widelcem Colnago model Scandium Strada (taka rama jak w załączniku) i chciał bym zaopatrzyć go w dobry nie za drogi sprzęt który pozwoli mi naprawdę cieszyć się z długiej jazdy. Bardzo bym prosił o wpisywanie Waszych zdań jaki producent i model danej rzeczy bo jestem laikiem w tych sprawach ;) z góry dzięki post-155743-0-40404800-1341345851_thumb.jpg

Ta rama warta jest dobrego osprzętu :w00t:

Ubrał bym go w Campę :thumbsup:

po niżej Centaura bym nie schodził :thumbsup:

kupił bym całą grupę z hamplami

Koła hmm mavic Xsyrium :sorcerer:

Proponuje kółka pod opony a nie szytki

Do szytek się zraziłem kleisz taką a potem loteria. Czasem śmigasz na jednej dwa lata albo z za winkla z rowerem na plecach wracasz bo dziuuura :teehee:

a tak oponkę zrzucasz dętkę wymieniasz i śmigasz dalej :woot::thumbsup:

Fajna ramka. Shimano lubię, sam używam, ale w tym faktycznie albo średnio-wyższe grupy Campy, albo może Sram force/red? Szytki są spoko, ale bardziej zawodnicze niż do jazdy na co dzień, dobre oponki są ok. Koła bym składał, za dobre pieniądze można mieć lekkie i mocne koła bez wielkich logo producenta ;) wiesz, wszystko zależy od tego, jaki masz budżet...

no budżet jest nie duży też nie mówię aby go złożyć od razu w jeden miesiąc, stopniowo raczej choć nie ukryję że chciał bym się nim przejechać jak najszybciej no i jutro chcę go zawieś do kolesia który ma swój serwis rowerowy wiedz przekaże mu Wasze uwagi na pewno ;) wielkie dzięki