Skocz do zawartości

[rower] Kross Hexagon X3 2012 za 1200zł

Redvious

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Zamierzam kupić oto ten rower: Hexagon X3 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie

Nie znam się na rowerach i chciałbym wiedzieć czy ma on jakieś słabe części, z którymi zaraz będzię problem. Rower zamierzam przeznaczyć na jazde w lekkim ternie z nie za dużymi skokami no i ogólnie czy przy dbaniu o niego ile na nim pojeżdżę bez problemów bo licze na minimum 5 lat. Bardzo proszę o pomoc bo całe wakacje są i zamierzam sobie na nim pojeździć :)

Napisano

Miałem ten rowerek ale model 2006 i jak jeszcze nazywały się V3

Natomiast kolega ciągle ma model z 2008 i katuje go niemiłosiernie ..... i daje radę

Najsłabszym elementem z tego zestawu to tylny napęd

to jeszcze jest "wolnobieg" co jest równoznaczne z wygiętą osią po pierwszym sezonie... nie jest to oczywiście tragiczne,,, sam jeździłem na wolnobiegach ponad 14 lat.

Tak więc jak już ci wonogieg padnie (zacznie puszczać) to najlepiej zmienić cały napęd

Dlatego radził bym Hexagona X4 - ten już ma kasetę a różnica to 200zł - za tyle całego napędu nie wymienisz.

Co do amora...model podstawowy....ale to i tak lepsze niż to co ja miałem, ZOOM.... tak więc da się na tym jeździć.

Ale pamiętaj... to rowerki rekreacyjne... nie ściganty.. będziesz katował... to po kilku sezonach amor i napęd padnie. Do "zabawy" w lesie w zupełności starczą. Chociaż patrząc co mój kolega z nimi wyprawia do jestem pod wrażeniem wytrzymałości ramy i osprzętu.

Napisano

Mam Hexa X3 po wymianie napędu na 9 rzędów. (dla mnie to był tylko koszt zaplecenia koła manetki i przerzutki) zmieściłem się w 200zł :D.