Bester Napisano 2 Lipca 2012 Napisano 2 Lipca 2012 witam, od pewnego czasu podczas mocniejszego napierania na pedała PEDAŁY słychac było stuk/strzyk dochodził on z okolic pedał PEDAŁÓW..no więc wziąłem klucz dokręciłem jedno(rzeczywiście pomogło) ale znowu drugie zaczelo stukać/strzykać więc odkręciłem śrubke i z powrotem zakręciłem do max.. no i sie zaczęło.. bije na wszystkie strony, stuka, co to może być? czy obejdzie sie bez wymiany pedał PEDAŁÓW? pls o pomoc..jestem zielony ;d P.S mam jeszcze jedno pytanie nie bd zakładał nowego tematu., chodzi o przednie kolo a więc xd na postoju tak z niczego wziąłem kolo do ręki i ruszając na bok wyczułem bicie lekkie..więc stuknąłem ręką dość mocno w koło z prawej strony..i bicie ustąpiło nie było go już .. na drugi dzien znowu lekkie bicie i znowu uderzyłem i znowu ustąpilo? co to może być? źle nabite łożyska?? jest to oś sztywna(tak sie to zwie?) amorek marzocchi 66 bomber (06r.) : Google Images nie znam sie prosze o pomoc
Fenthin Napisano 2 Lipca 2012 Napisano 2 Lipca 2012 Jedno pytanie. Co to jest "pedało"? Rozkręć, otwórz, zobacz, w jakim stanie są łożyska i wtedy pomyślimy, czy wystarczy serwis, czy potrzebna jest wymiana. Co do koła. Być może zużyły się już łożyska, być może oś jest za słabo skręcona. Najpierw sprawdź.
Mod Team Puklus Napisano 2 Lipca 2012 Mod Team Napisano 2 Lipca 2012 Podany link nie specjalnie chce działać. Pedał należy ogkręcic z ramienia korby i rozebrać. wyczyścić, nasmarować i złozyć. NIe skręcać na chama tylko zeby był odpowiedni luz.
rafcix1221 Napisano 2 Lipca 2012 Napisano 2 Lipca 2012 nauka polskiego powinna pomóc, ale nie na wszystkie twoje problemy : )))
Mod Team Pixon Napisano 2 Lipca 2012 Mod Team Napisano 2 Lipca 2012 Raportować takich dys... a nie zaśmiecać temat.