Skocz do zawartości

[10538g] Kellys Scarpe by MTBike


MTBike

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwonienie tarcz to sztywność tarcz jak i samego zacisku.

 

Dzwonienie oczywiście ale ocieranie przy skręcaniu nic nie ma wspólnego ze sztywnością tarczy ani sztywnością kół jako takich, chyba że piasta zrobiona z plasteliny.

 

Zacisk i sztywność amora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ważę 53 kg jeżdżę na tarczy 185 teraz chwilowo 160 . Styl jazdy "normalny" bez jakiś skoków, po prostu normalna jazda .

 

 

Przy twojej wadze nie widzę sensu stosowania tarcz 185 które doprowdzą dt-ka do destrukcji, sam jeżdzę na 160 przy dużo wyższej wadze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejdę na 160 w najbliższym czasie . Co do wytrzymałości amora to myślę że przy mojej wadze i 200 nic by mu nie zrobiła ...

 

Mała zmiana : wymiana kasety na XT na taką samą z tym że lżejszą o 1 g :) i nowy łańcuch po namowie kolegi na 1 stronie tematu Connexa (ten złoty na 10)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też ostatnio jeździłem na 2 spinkach :) z tym że na łańcuchu Shimano . Ale zauważyłem coś dziwnego, u mnie na 3x10 łańcuch skakał ale tylko w tej konfiguracji już na 3x9 nie, i o dziwo działo się to na spince dedykowanej przecież do tego łańcucha a więc na Connex`ie a na spince Sram`a już tego nie było .

 

Uprzedzając pytania : Tak spinka była założona prawidłowo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam wstawić zdj. na wadze ?

wszystkie komponenty no prawie ważą tyle co katalogowo a rogi Smica są miarodajne i ważą 58 i tyle samo mi wykazała waga, wagę pewnie zobaczyłeś dla wersji TS a nie SS i na allegro też gość podaje wagę podobną do mojej ...

 

Poza tym gdybyś przeczytał moje wcześniejsze wątki wiedział byś o co chodzi .

Edytowane przez MTBike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...