Skocz do zawartości

[licznik] Sigma 1609 czy Sigma 1200?

Kunka

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem strasznym laikiem w tych sprawach. Potrzebuję dobrego licznika, który posłuży mi na dłuższy okres czasu.

Zastanawiam się nad Sigma 1609 bądź Sigma 1200. Krążą po sieci w rozsądnych cenach. Zależy mi na Waszych opiniach, dot. tych modeli. Bardziej jestem przekonana do 1609. Czy to będzie dobry wybór?

Pozdrawiam :)

Napisano

A 1609 nie jest droższy? Polecałbym właśnie ten ma więcej funkcji, podświetlenie i termometr i można czujnik kadencji podłączyć. Bardzo solidny licznik i wielofunkcyjny ale chyba najtaniej co widziałem to 90 zł.

Napisano

hej.

również mam sigme 1609.jest to bardzo porzadny licznik o wielu funkcjach ktorych nadaremno szukac u konkurencji m.in. termometr,podswietlenie,duzych cyfrach na wyswietlaczu i dosyc mosnej budowie.osobiscie szczerze polecam ;)

pozdro :D

Napisano

Nie opłaca się przepłacać za bezprzewodowy.

1609 mam przewodówkę i bardzo sobie chwalę, deszcze przetrwał, mierzenie temperatury fajna sprawa - nawet na wyjazdach gdy nie jeździ się na rowerze ;)

Napisano

Nie opłaca się przepłacać za bezprzewodowy.

1609 mam przewodówkę i bardzo sobie chwalę, deszcze przetrwał, mierzenie temperatury fajna sprawa - nawet na wyjazdach gdy nie jeździ się na rowerze ;)

Dzięki za pomoc :thumbsup:

• Mod Team
Napisano
Wodoszczelność.

Jedynie przy lekkim deszczyku - po kilku godzinach jazdy na 3. zlocie w dość sporawym deszczu licznik po prostu się wyłączył.

Załączył się co prawda po chyba 2 dniach, ale wszystkie dane mi skasował :<

Napisano

Co prawda wybór już zapadł ale ku przestrodze przyszłych kupujących.. miałem ostatnio do czynienia z kilkoma licznikami sigma 1200+ bezprzewodowymi i miały one straszne problemy z zasięgiem, w ogóle nie szło ich ustawić tak żeby działały na dłuższą metę (i to od nowości, problemem nie były baterie-sprawdzone).