Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ta korba jest chyba dosyć specyficzna jeśli chodzi o zamianę zębatek, ze względu na to że ma nietypowe rozwiązanie mocowania np blatu.

Kpl BlackSpire - 200 dolarów.

Specialites - 140 funtów.

Napisano
Napisano (edytowane)

Póki co, na montaż czeka korba i tylna przerzutka XTR, pedały oraz opony.

 

Potem przyjdzie czas, jak to mówi mój znajomy na biżuterię :)

 

Z amorka jestem bardzo zadowolony, sztywny i łatwy w strojeniu.

 

Na tą chwilę rowerek wygląda mniej więcej tak :

 

20120902190335.jpg

20120902190345.jpg

Edytowane przez medik
  • 2 tygodnie później...
Napisano

Ja nie polecam pchania się w super lekkie zaciski. Pisze z własnego doświadczenia,więcej z tego problemów niż pożytku.

Przez podobne zaciski do tych KCNC nabawiłem się luzów w piastach. DT na pewno lepsze,ale 130zł za jeden zacisk to przesada.

Napisano

Śruba z linku podeszła bez problemu :)

 

Teraz czas na biżuterię ( śrubki korby, koszyka na bidon, przerzutki tylnej, kółeczka przerzutek itp ).

Panowie jak mówicie brać jakieś kolorowe np błękitne lub złote, czy raczej zostać przy czarnych ?

  • 1 miesiąc temu...
  • Mod Team
Napisano

A propos Look'ów...

Miałem, jeździłem, mogę pochwalić za miękkie wpinanie i wypinanie, błotoodporne, ale nie przeżyły spotkania z kamieniem. IMO wygodniejsze niż system SPD. Po prawie dwóch latach zero jakichkolwiek luzów i brak potrzeby serwisu.

 

Edit:

Dodam jeszcze od siebie ,że po dwóch sezonach zastanawiam się , dlaczego wcześniej nie używałem Time'ów....

  • Mod Team
Napisano

Tylko pytanie czy nie lepiej poczekać trochę na nowe Looki S-Track?

Najniższy model ~100$ i ~290 g, zapowiadają się ciekawie, ewentulanie za ~150 zł wymienisz osie na tytan i będziesz te 60 g do przodu :P

 

XTRy 980 sobie odpuść, jeżeli już to 970. W tych nowych dosłownie wszyscy narzekają na szybkie zużycie łożysk (kwestia kilku miesięcy).

 

Cranki... 3 mój sezon z tymi pedałami i 3. para, w poprzednich modelach pękły mi 2 sprężyny i zrobiły się koszmarne luzy. Do tego bloki zużywają się dość szybko, nie wiem jak te nowe jeżeli chodzi o wytrzymałość, ale ja jednak z nich zrezygnuję chyba na rzecz wspomnianych S-Tracków

Napisano

Ostatnio z powodu drobnego urazu mało jeżdżę ale dotychczasowe uwagi - wyłącznie na plus.

Mimo mojej masy i ostrego traktowania nie zauważyłem jakichkolwiek oznak zmęczenia.

Wybiera fajnie, trzyma ciśnienie, jest sztywny tyle na chwilę obecna mogę powiedzieć.

Uważam że za te pieniądze, w tej wadze to naprawdę ciekawy wybór.

Namówiłem brata na taki sam amorek, więc testowane będą 2 egzemplarze :)

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Amor i koła jeszcze nie wybrane.

Przerzutki, manetki, korba, kaseta, łańcuch - xt.

Hamuce tarczowe xtr

Kierownica FSA karbon, mostek sytnace, sztyca scott, stery maszynowe FSA.

Tyle mamy na dzień dzisiejszy.

Edytowane przez medik
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...