Ubotek Napisano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Witam Przedstawiam swój jeszcze nie skończony projekt roweru na sezon 2012. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - WCS Brake (Front): (Hamulec przedni) - XTR 970 Brake (Rear): (Hamulec tylny) - XTR 970 Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - XTR 970 Dual Control Cables: (Pancerze i linki) - Jagwire Cassette: (Kaseta) - XTR 970 32-11 Chain: (łanńuch) - Campagnolo C9 Crankset: (Korby) - XTR 970 170mm Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XT 760 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - XTR 972 Fork: (Widelec) - Fox 80 RLC Frame: (Rama) - Canyon F10 Carbon 17" Grips: (Gripy) - ESI Grips pomarańczowe Handlebar: (Kierownica) - New Ultimate 580mm Headset: (Stery) - FSA ZS-5 Pedals: (Pedały) - Crank Brothers Eggs Beater SL Seat: (Siodło) - Selle Italia SLR Kit Carbonio Seatpost: (Sztyca) - Zoom : ))) Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Campagnolo Shifters: (Manetki) - XTR 970 Dual COntrol Skewers: (Zaciski koł) - Mavic Spacers: (Podkładki pod mostek) - Carbon 5mm Stem: (Mostek) -Truvativ Team 110 Tire (Front): (Opona przednia) - Geax Mezcal 2.1 TNT Tire (Rear): (Opona tylna) - Geax Mezcal 2.1 TNT Top Cap: (Top cap) - Carbon Tubes: (Dętki) - 2 x 55ml No Tubes Wheel Front: (Koło przednie) - Mavic Crossmax SLR Wheel Rear: (Koło tylne) - Mavic Crossmax SLR Alles : 10 027g Misc : (Inne) Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 2x Specilized Rib Cage Pro Licznik - Sigma 1609 STS +kadencja Waga na chwile obecną dość wysoka. Sztyca waży 400 gram po zmianie na Thomsona/WCS Carbon schodzę prawie 200g. Do wymiany idzie jeszcze zacisk sztycy, top cap, ew. zaciski kół i mostek i oczywiście sztyca więc proszę się o nią nie czepiać. Dojdą jeszcze rogi Boplighta w najbliższym czasie i trochę alu śrub. Rower jest myślę złożony na sprawdzonych komponentach, gdyż to było najważniejsze by nic nie działo się na wyścigach. Waga rowerzysty ~60kg, więc ma lekko. Wszystkie sugestie miło widziane (poza sztyca) Pozdrówka Ubotek Edytowane 27 Czerwca 2012 przez Ubotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Fajny bajk, jedyne co gryzie wizualnie to ten biały amor. Poza tym chyba nie ma się do czego przyczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rengor Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 (edytowane) Fajny bajk, jedyne co gryzie wizualnie to ten biały amor. Poza tym chyba nie ma się do czego przyczepić. Przesadzasz, moim zdaniem to jest kwestia gustu. Osobiście zawsze podobały mi się ciemne ramy z białym foxem, ale to może wina tego, że zawsze chciałem mieć foxa i jest to niespełnione rowerowe marzenie. Edytowane 28 Czerwca 2012 przez Rengor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Witaj w klubie canyona. Nie powiem żeby było lajtowo gdyż moj f8 alu waży niemal kilogram mniej, ale części pewne. Znasz li ramy wage? :> Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 moim zdaniem to jest kwestia gustu No właśnie wyraziłem swój gust. Więc niby w czym przesadzam? A co do samego Fox-a, też kiedyś o nim marzyłem. Po spróbowaniu Reby i Fox-a wybrałem Rebę. Nie twierdzę że jest lepsza, ale bardziej pasuje mi jej charakterystyka do stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Witaj w klubie canyona. Nie powiem żeby było lajtowo gdyż moj f8 alu waży niemal kilogram mniej, ale części pewne. Znasz li ramy wage? :> Wagi nie znam, 19" gdzieś widziałem na aukcji ważyła 1290g więc ta ~1200g. Do zbicia jest sporo tanim kosztem: - opony na RaRa (mam dwa komplety po 420g) - ~450g zysku - sztyca i zacisk ~200g - zaciski kół ~70g. Sztyca i zacisk wyleca, zaciski muszę poczytać czy nie utrace sztywności przy Aest-cie czy KCNC. Opon jak na razie nie zamierzam zmieniać, bo ta ma duuużo więcej gumy niż RaRa, a nie chce wracać na piechote. Co do wagi to Crossmaxy i Fox najlżejsze nie są, ale takie zawsze chciałem mieć. Podobnie z Crankami i nie ważne, że mają luzy ... P.S. Nie wie ktoś, gdzie dostane hak do ramy Canyona ? Ten będzie pasował ? Wyglada podobnie ? Zaraz napisze jeszcze maila do tego sprzedawcy. Pozdrawiam Ubotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rauf Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 No fajny sprzęt, fajny Jedno ale na tym Photography nie widać roweru chyba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Na ebay masz od pyty haków, są nawet w czerwonej anodzie. Zaciski możesz kupić accent ti za 60zl, 55 gramów (?). Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Fajny bajk, jedyne co gryzie wizualnie to ten biały amor. Poza tym chyba nie ma się do czego przyczepić. Wyleciały Crossmaxy SLR, a w ich miejsce wleciały składaki DT350/Cx-Ray/ZTR MMX Podium Przedni XT wyleciał, założony został xtr. Amortyzator chwilowo Tora 318 Motion Control. Leża w domu dwa inne coś się założy. na pewno na torze wygodniej niż na Foxie/Sidzie. Pedały wymieniona na Looki S-tracki, wkoncu normalne pedały ... Wymienione rowniez pancerze, jedna opona i nowe mleczko Sztycy dalej ta sama - 400gram. Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Ubotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartnik Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 (edytowane) daj jakies normalne zdjecie roweru, bo najpierw dajes jakies pogiete retro (jak chcesz foty 'artisticzn'e wrzucac , to polecam plfoto.com ) potem niby rower jest , ale caly kadr w sloncu, a rower w jedynym kawalku cienia, przez co i tak g...malo widac Edytowane 7 Maja 2014 przez bartnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poochaty Napisano 8 Maja 2014 Udostępnij Napisano 8 Maja 2014 jak Ci się spasiły te s tracki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2014 Zdjęcie z Instagrama, dlatego taka jakość. Zrobi sie cieplej to wstawie coś nowego. Odnośnie S-tracków, Kupione rok temu, jezdzone od maja do wrzesnia 95% szosa, kilka wypadów w las. Złapały lekki, naprawde lekki luz. W nastepnym tygodniu zamierzam je przeserwisować. (od wrzesnia nie jezdziłem na rowerze, dlatego sobie leżały w szafie). Są dość plastikowe ale wytrzymałe. pomimo kilku uderzen. Bloki przykrecone do butów NW Strikes SBS. Na sucho wchodza z odpowiednim oporem, przy błocie trzeba naprawde mocno stanąć na pedale, ale ja nie mam założonych podkładek bo chciałem mieć na sztywno. Posiada wbrew pozorom lekki luz roboczy co jest wskazane. Dla mnie sa super. Dużo pewniejsze niż Cranki np. I osobiscie wole je niż XTR 970. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2014 Siema, można prosić świeże fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.