Skocz do zawartości

[Amortyzator] XCR LO: problem z odkręceniem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Właśnie wziąłem się za rozkręcanie do czyszczenia bardzo prostego amorka

Nie wiem czy coś robię źle :icon_confused: , ale zastanawia mnie czemu w swoim XCR LO nie mogę do końca odkręcić korka od naprężenia wstępnego sprężyny.

Wygląda to tak: przykryty korek szmatką odkręcam żabką, no i ładnie się odkręca aż dochodzi do momentu w którym nadal kręcę a nie widać postępu by się miał odkręcić.

I przez to nie mogę się dostać do sprężyny i wykonać następne czynności serwisowe.

Wydaje mi się to dziwne, a może źle się za to zabrałem....?

Z góry dzięki za odp :thanks:

Napisano

Do tego korka jest przyczepiona sprężyna która troszeczkę waży. Odkręć i pociągnij do góry, nie powinno być z tym wielkiego problemu.

Napisano

Jak juz korek odkrecisz do konca, to ugnij amorka i wyjdzie Ci sprezyna do gory razem z korkiem.

Robiłem tak, ale sprężyna za nic nie chce wyleźć na zewnątrz

tutaj foto jak to wygląda:

3ea39408.jpg

Napisano

heh - wykręciłeś nie to co trzeba - ten plastikowy pierścień na koronie,poniżej pokrętła które wykręciłeś to jest właściwy korek, i to masz odkręcić. Swoją drogą te korki to straszny szitong -jest szansa że go uszkodziłeś.

  • Mod Team
Napisano

NO jak jest napisane wyżej korek sie odkręca ta "większą" częścią ... A po co ty tam chcesz zaglądać? zagląda sie tylko na ślizgi i uszczelki do wnętrza goleni nie ma sensu bo tylko zepsujesz korek bo to plaski i będziesz miałaczał ze nie masz korka i gdzie kupić a tego nie idzie kupić.

Napisano

NO jak jest napisane wyżej korek sie odkręca ta "większą" częścią ... A po co ty tam chcesz zaglądać? zagląda sie tylko na ślizgi i uszczelki do wnętrza goleni nie ma sensu bo tylko zepsujesz korek bo to plaski i będziesz miałaczał ze nie masz korka i gdzie kupić a tego nie idzie kupić.

Już ogarnięte. I nie mam zamiaru potem "miałczać" :P.

Dzięki koledzy ;)

  • Mod Team
Napisano

Jeżeli nie ma koniecznej konieczności plastikowych korków nie należy ruszać, cały cieżar spoczywa na sprezynie a ona na tym biednym korku ( brawa da konstruktora) i jak tylko jest coś nie tak korek wystrzeli :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...