pshemekXC Napisano 27 Czerwca 2012 Napisano 27 Czerwca 2012 Właśnie wziąłem się za rozkręcanie do czyszczenia bardzo prostego amorka Nie wiem czy coś robię źle , ale zastanawia mnie czemu w swoim XCR LO nie mogę do końca odkręcić korka od naprężenia wstępnego sprężyny. Wygląda to tak: przykryty korek szmatką odkręcam żabką, no i ładnie się odkręca aż dochodzi do momentu w którym nadal kręcę a nie widać postępu by się miał odkręcić. I przez to nie mogę się dostać do sprężyny i wykonać następne czynności serwisowe. Wydaje mi się to dziwne, a może źle się za to zabrałem....? Z góry dzięki za odp
Mod Team Puklus Napisano 27 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 27 Czerwca 2012 A na grzyba chcesz sprężynę wyciągać ?
AXE95 Napisano 27 Czerwca 2012 Napisano 27 Czerwca 2012 Do tego korka jest przyczepiona sprężyna która troszeczkę waży. Odkręć i pociągnij do góry, nie powinno być z tym wielkiego problemu.
DEVILEK Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 Jak juz korek odkrecisz do konca, to ugnij amorka i wyjdzie Ci sprezyna do gory razem z korkiem.
Mod Team michuuu Napisano 28 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 28 Czerwca 2012 Tylko nie rób tego zbyt dynamicznie bo będziesz szukał sprężyny z korkiem.
pshemekXC Napisano 28 Czerwca 2012 Autor Napisano 28 Czerwca 2012 Jak juz korek odkrecisz do konca, to ugnij amorka i wyjdzie Ci sprezyna do gory razem z korkiem. Robiłem tak, ale sprężyna za nic nie chce wyleźć na zewnątrz tutaj foto jak to wygląda:
artofnois Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 heh - wykręciłeś nie to co trzeba - ten plastikowy pierścień na koronie,poniżej pokrętła które wykręciłeś to jest właściwy korek, i to masz odkręcić. Swoją drogą te korki to straszny szitong -jest szansa że go uszkodziłeś.
Mod Team Puklus Napisano 28 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 28 Czerwca 2012 NO jak jest napisane wyżej korek sie odkręca ta "większą" częścią ... A po co ty tam chcesz zaglądać? zagląda sie tylko na ślizgi i uszczelki do wnętrza goleni nie ma sensu bo tylko zepsujesz korek bo to plaski i będziesz miałaczał ze nie masz korka i gdzie kupić a tego nie idzie kupić.
pshemekXC Napisano 28 Czerwca 2012 Autor Napisano 28 Czerwca 2012 NO jak jest napisane wyżej korek sie odkręca ta "większą" częścią ... A po co ty tam chcesz zaglądać? zagląda sie tylko na ślizgi i uszczelki do wnętrza goleni nie ma sensu bo tylko zepsujesz korek bo to plaski i będziesz miałaczał ze nie masz korka i gdzie kupić a tego nie idzie kupić. Już ogarnięte. I nie mam zamiaru potem "miałczać" . Dzięki koledzy
lyndowss Napisano 28 Czerwca 2012 Napisano 28 Czerwca 2012 To może napisz co zrobiłeś i w jakim sensie ogarnięte? Przyda się to dla kogoś kto będzie miał taki problem.
mihalp90 Napisano 29 Czerwca 2012 Napisano 29 Czerwca 2012 Boś odkręcił nie to co trzeba, wkręć to z powrotem i wykręć ten plastik co dalej siedzi przy koronie (tym metalu)
Mod Team Puklus Napisano 29 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 29 Czerwca 2012 Jeżeli nie ma koniecznej konieczności plastikowych korków nie należy ruszać, cały cieżar spoczywa na sprezynie a ona na tym biednym korku ( brawa da konstruktora) i jak tylko jest coś nie tak korek wystrzeli
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.