kolo1 Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 Posiadam Foxa F80 rlc i postanowiłem wymienić w nim uszczelki na Enduro oraz przy okazji olej . Problem w tym że po całej operacji nie chce działać mi blokada skoku . Tłumika nie rozbierałem - olej zalałem zgodnie z zaleceniami producenta . Zastanawiam się czy powodem nie jest jakiś paproch w tłumiku . Czy ktoś miał już taki problem ? Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 26 Czerwca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 Pokrętło blokady ustawiałeś zgodnie z procedurą ( pkt 6 i 7)? 32 mm Gen 3 O/B RL Service Procedures Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 Chodzi Ci o to że pokrętło trzeba ustawić w pozycji tak jakby była włączona blokada skoku ? To próbowałem nie dało rady . Mam troszkę nowszy amorek niż ten z Twojego linku ( mocowanie pokrętła blokady jest na 3 kulki ) no i ma jeszcze pokrętło na dole . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 27 Czerwca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 Chodziło mi o zdjęcie pokrętła, maksymalne przekręcenie trzpienia blokady zgodnie z ruchem wskazówek zegara i założenie tak,aby dźwignia była "na szóstą). http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/F-Series/F100RLC_F80RLC.htm wyszukaj punkt "Install the RLC Topcap" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2012 to już robiłem ( zakrecenie blokady do oporu w lewo- ustawienie pokrętła językiem w pozycji na godz 6 ) , ale nie wiem odkładnie w jakiej pozycji ma byc ta ząbkowana podkładka pod pokrętłem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolo1 Napisano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2012 to już robiłem ( zakrecenie blokady do oporu w lewo- ustawienie pokrętła językiem w pozycji na godz 6 ) , ale nie wiem odkładnie w jakiej pozycji ma byc ta ząbkowana podkładka pod pokrętłem . Witam .Jako że nikt nie był mi w stanie pomóc -amorek rozebrałem na czynniki pierwsze . Postanowiłem przy okazji wymienić w tłumiku wszystkie uszczelki - okazało sie powodem braku blokady była puszczająca olej jedna z uszczelek w środku tłumika przez co blokada nie trzymała .Problem więc został rozwiązany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.