deanima Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 Szukam współtowarzyszy na wycieczki parodniowe w lipcu i sierpniu. Spanie pod namiotami na dziko ewentualnie można się zapytać lokalych czy nam na ogrodzie pozwolą rozbić namiot. Dzienny dystans około 100km, a jeśli w górach to oczywiście mniej. Proponuję góry izerskie, bory dolnośląskie, nad morze lub bieszczady. Jestem otwarty na wszystkie inne propozycje. Właściwie to od 1 lipca jestem gotowy do drogi. Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati54 Napisano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2012 Witam Kumplu ja bym sięwybrał od 17 lipca tez albo morze lub Wiedeń albo górami polska czechy słowacja co ty na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alternatywny Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Witajcie, jestem zainteresowany. Jestem kompletnym amatorem. Jedyne co mam to rower i ochotę na jakiś wypad. Proponowałbym chilloutowy charakter wypadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati54 Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 to Trzeba się ustawic w jakiś dzień we wrocku i obgadac cos niecos:) gdzie jakas trasa dawac gg kom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
90bodzio90 Napisano 2 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2012 witam kolego jestem z namysłowa sam szukam towarzysza na trase Namysłów - Nowe Chechło okolice Tarnowskich Gór jest to zalew rekreacyjny Nakło-Chechło w dniach 20-22 albo 23można tam griować rozbić namioty itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukee Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 Jakby jakiś weekend, to ja mogę się przyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...