Angelof17 Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Witam. Koło miałem oddawane do profesjonalnego serwisu 2 dni temu do szczecina (serwis w koniku). Po odzyskaniu koła wybrałem się w las z kolegą. Tereny były średnio wymagające, bez żadnych skoków. Dzisiaj ze 3 razy podjeżdżałem pod krawężnik i po powrocie do domu zauważyłem, że klocki w pewnym miejscu zaczynają mocno obcierać o obręcz, przez to praktycznie koło staje w miejscu. Podczas jazdy słychać trzeszczenie szprych. Po odbiorze koła z serwisu, po tym jak je zamontowałem i usiadłem na rower słychać było trzask w szprychach. Czy to może być spowodowane usterką w mocowaniach na szprychy czy to bardziej przez moją wagę (100kg) w co wątpię ponieważ jest to dobry rower który spokojnie powinien znieść moją wagę. Najlepsze jest to, że to nie jest jedyny problem jaki pojawił się ostatnio w moim rowerze. W przeciągu 2-3 tygodni musiałem odsyłać raz rower na gwarancję z powodu luzującej się tylnej piasty i do tego pękła mi 7 zębatka w kasecie 8 rzędowe. Czy może to być spowodowane tym, że rower był zakupiony przedpremierowo (w czasie tzw. testów). Dodam, że kolega (70kg) jeżdżący na Giant Revel 1 ma podobne problemy. Rowery zostały zakupione mniej więcej w tym samym czasie w jednym sklepie (konik Międzyzdroje). Uważacie, że powinienem iść się kłócić w sklepie o to? Czy może przeboleć to cotygodniowe centrowanie koła-,-? Sprzęt: obręcz- GIANT GX02, aluminiowa, dwuścienna piasta- FORMULA, aluminiowa szprychy- nierdzewne, stalowe Wszystko znajduje się od nowości w rowerze. Rocznik roweru: 2012. Model: GIANT Revel 2 zakupiony w sierpniu 2011 (http://www.giant-bic....2/9167/49304/) PS. Widziałem, iż jest podobny temat na forum ale on nie rozwiązuje mojego problemu.
PoleK Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 nic się niepowinno luzować, idz do tego serwisu i nieodpłatnie powinni zrobić... serwisy odawalają kaszanke a potem ludzie płacą ponowniem bzdura!
Mod Team sznib Napisano 25 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 25 Czerwca 2012 Jeśli koło wycentruje się tylko tak żeby było proste dzieją się takie cyrki, szprychy się luzują i trzeba je dociągać po jakimś czasie. Dobry fachowiec potrafi pozbyć się naprężeń podczas centrowania, wtedy koło jest naprawdę gotowe do jazdy i będzie proste przez dłuuugi czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.