ravus Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Witam serdecznie Początkujący na forum ale nie początkujący na jeździe na rowerze Codziennie staram się jeździć od 30 - 50 km - głównie szosa (asfalt), troszkę pozbruk i ścieżki rowerowe Mam rower AUTHOR (góral) Póki co nie chce roweru zmieniać ale chciałbym sobie ułatwić jazdę po asfalcie. Bardzo proszę o opinię jaką oponę powinienem założyć Koła 26 " (aktualnie mam opony CTS 26 x 1,95") Czy ktoś mógłby mi wskazać konkretną oponę (dobrą - cena do 100 zł./oponę) która będzie dobra na asfalt ale będzie również w miarę ok jak będę musiał z tego asfaltu zjechać 1,5" czy 1,6" czy 1,75" - jest tego sporo Oczekując na pomoc, pozdrawiam
redbull1 Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 opon na asfalt jest dużo m.in maxxis xenith 1.50 , maxxis detonator 1.50 . ale czy ktoś jeżdził na nich gdzieś więcej niż szosa to nie wiem
ravus Napisano 24 Czerwca 2012 Autor Napisano 24 Czerwca 2012 ale brać czyste slicki ? czy z "bieżnikiem bocznym" nie chciałem sugerować konkretów ale : Opona CST CIUDAD 26x1.50 Opona 26x1,75 Kenda K935 Continental Tour Ride 26x1.74 Reflex Opon jest tam dużo że ciężko mi się na coś zdecydować, a nie chciałbym kupować "badziewia" które po 1k km będę musiał wymieniać
GhOsTwrc Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Jak masz 100 za szt to ja bym brał Schwalbe Marathon + , nieprzebijalna i bardzo żywotna.
Darasekpoz Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Tyle tylko, że Marathon Plus jest strasznie ciężka. Legendarna wkładka swoje waży. Może inwestycja w coś typu Schwalbe Marathon Racer/Supreme? http://www.centrumrowerowe.pl/pl-PL/produkt/16516/312/Opona-MARATHON-RACER-28-cali-622-SCHWALBE/search/Marathon+Supreme
Kiciok Napisano 24 Czerwca 2012 Napisano 24 Czerwca 2012 Mam te Kendy Khane, ale w wersji 1.5 i mogę polecić.
ToMaZz Napisano 25 Czerwca 2012 Napisano 25 Czerwca 2012 Ujeżdżam drugi sezon semi slicka Schwalbe CX Comp w cross'ie - rozmiar 28x35c. Fajnie to jeździ po asfaltach i twardym, również ścieżki leśne. W piachu słabo ale ja mam wąskie 1.35, więc to musi się zapadać. W błocie nie jeździłem. Ząbki boczne dają większą przyczepność w zakrętach, w miarę gładki środek zmniejsza opory toczenia na prostych i twardych. Teraz będę zmieniał je na szersze opony o bardziej terenowych zapędach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.