BONUS Napisano 26 Marca 2006 Udostępnij Napisano 26 Marca 2006 Podobno można dobrać odpowiednią długość szprych tylko wtedy, kiedy się zaplata koło. W jednym z serwisów powiedzieli mi, że tylko na Championie mi zrobią koła bo "tylko z Championów mamy pełną rozmiarówkę" - to cytat dosłowny... Zamówiłem koło w innym serwisie, który bedzie sprowadzał Championa pod zamówienie i teraz się zastanawiam czy oni to dobrze zrobią. Podobno szprychy pakowane są po 100 sztuk i jest teraz pytanie podstawowe: czy po odpowiednio ustalonej długości szprych, WSZYSTKIE SZPRYCHY SĄ TEJ SAMEJ DŁUGOŚCI? Czy moze być tak, ze 31 szprych będe musiał mieć w długości (to przykład) 280; 3 sztuki 282 i 2 sztuki 284? Przecież oni nie będą dla moich dwóch kół sprowadzać 3-4 rozmiarów różniących się od siebie o 2 mm długością. Jak już, to sprowadzą wszyskie w jednym wymiarze. Czy tak ma być, zakładajac ze wymiar zostanie odpowiednio dobrany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 27 Marca 2006 Udostępnij Napisano 27 Marca 2006 Jeśli odpowiednio dobiorą rozmiar to możesz mieć przykładowo w tylnym kole: 18 sztuk 280 i 18 sztuk 282 bo po stronie kasety szprychy są krótsze, i powinni Ci tak zrobić, a to czy im się opłaca sprowadzać to już ich sprawa, jeśli kupią w paczkach po 100 to im zostanie na inne zamówienia A jeśli chodzi o przednie koło to szprychy są tej samej długości po obydwóch stronach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BONUS Napisano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2006 Jeśli odpowiednio dobiorą rozmiar to możesz mieć przykładowo w tylnym kole: 18 sztuk 280 i 18 sztuk 282 bo po stronie kasety szprychy są krótsze, i powinni Ci tak zrobić, a to czy im się opłaca sprowadzać to już ich sprawa, jeśli kupią w paczkach po 100 to im zostanie na inne zamówienia A jeśli chodzi o przednie koło to szprychy są tej samej długości po obydwóch stronach. Dziękuję, tylko jak sprawdzić czy użyli różnych szprych w stosunku 50%:50%? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intermis Napisano 27 Marca 2006 Udostępnij Napisano 27 Marca 2006 No to na zaplecionym kole będzie raczej niewykonalne, musiałbyś rozpleść koło co jest bez sensu. Właściwie jeśli chodzi o wielokomorowe obręcze a szprychy mają dość gwintu to też będzie OK (bo w obręczy bez kilku komór szprychy powychodziły by za bardzo i przebijały by dętke), gdyby nawet zastosowali szprychy tej samej długości. No ale jeśli to będzie jakiś porządny serwis to myślę że Ci to zrobią fachowo, pozdrOO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.