Tom3cz3k Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Witam, posiadam rower jak w temacie link ilustrujący ten sam rower koła 26" http://tuchola.olx.pl/wysokiej-klasy-rower-mckenzie-hill800-28-iid-396263480 mam pytanie które części pasowalo by wymienić aby jeździł bardziej płynnie bo troszkę ciężko się nim jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweloko Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Nie bardzo opłaca się coś tutaj zmieniać. Ponieważ rama jest stalowa i ciężka i zawsze bedzię się ciężko jezdziło. Najlepiej zainwestować w nowy rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom3cz3k Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Nie bardzo opłaca się coś tutaj zmieniać. Ponieważ rama jest stalowa i ciężka i zawsze bedzię się ciężko jezdziło. Najlepiej zainwestować w nowy rower. nawet jeśli wymienie opony na lepsze np. jakieś szosowe? a jest sens wymienic na jakąś aluminiową ramę jak tak to jaką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Ten rower, to jest jakiś marketowiec. Nie ma sensu zainwestować w niego złamanego grosza. Musiałbyś zmienić wszystko. Lepiej pozbieraj kasę, kup sobie jakiegoś mtb-ka czy treking-a i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koziakaka Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 j.w szkoda pieniedzy. nawet nie wiem jak sie nie wstydzisz jezdzic tym po ulicach masakra ksztalt tej ramy niezla cene dal gosc z ogloszenia. biore dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 a jest sens wymienic na jakąś aluminiową ramę jak tak to jaką? Kwestia jak mocno zajechany jest obecny sprzęt. Minimum jakie wypada wymienić: -rama ~400zł (jak nie ma dołączonych sterów to +40zł) -widelec ~400zł -wspornik kierownicy ~50zł -wspornik siodła ~50zł (o ile obecna nie będzie pasować, +30zł jak nie będzie zacisku w komplecie z ramą) -adapter przedniej przerzutki lub przerzutka 5-40zł (o ile stara nie będzie pasować) Jeżeli hamulce badziewne, to przynajmniej przedni wymienić. Przeciętne od około 130zł, przyzwoite ponad 200zł (mowa o tarczowych). Jeżeli obręcze umożliwiają, to można taniej założyć v-ki. Jeżeli napęd i koła niezajechane, to będzie można spokojnie przełożyć. Tak samo kierownicę, manetki, siodło itp. Czyli trzeba liczyć się z wydaniem około 1000-1200zł. Za tyle idzie kupić coś w miarę sensownego i nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 Kwestia jak mocno zajechany jest obecny sprzęt. Minimum jakie wypada wymienić: -rama ~400zł (jak nie ma dołączonych sterów to +40zł) -widelec ~400zł ... Przesadziłeś kolego, rama 200zł amor 200zł mostek 30zl sztyca 25zl nie strasz tak, bo przesiadka z takiego sprzetu to pewne ze nei bedzie na Epicona i El Nino... tylko raczej na XCR i uzywana Tormente... ale ten rower odstaw na złom, a sobie kup coś pokroju hexagona V6 chociażby (poniżej to wg mnie też czysty makrokesz i nie rozumiem ludzi którzy polecają np. v4 za 800zł, w tej cenie można dostać dużo lepszy rower.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 24 Czerwca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 http://rowery.zbooy.pl/makro.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 Przesadziłeś kolego, rama 200zł amor 200zł mostek 30zl sztyca 25zl nie strasz tak, bo przesiadka z takiego sprzetu to pewne ze nei bedzie na Epicona i El Nino... tylko raczej na XCR i uzywana Tormente... ale ten rower odstaw na złom, a sobie kup coś pokroju hexagona V6 chociażby (poniżej to wg mnie też czysty makrokesz i nie rozumiem ludzi którzy polecają np. v4 za 800zł, w tej cenie można dostać dużo lepszy rower.) Czemu straszyć, takie są realne ceny nowych części. Owszem na amorze można by trochę oszczędzić i wybrać coś za 200zł. Ale ramę ciężko w takiej cenie znaleźć. Ceny przeważnie powyżej tych 200zł, a te poniżej według mnie niepewne. Stare szroty lub według mnie niepewne inwestycje. Kupując używaną trzeba wiedzieć czy przypadkiem nie jest z wadliwej serii oraz jest ryzyko, że coś z nią nie tak. Wolę polecać nowe, zawsze to większa pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom3cz3k Napisano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 Kwestia jak mocno zajechany jest obecny sprzęt. Minimum jakie wypada wymienić: -rama ~400zł (jak nie ma dołączonych sterów to +40zł) -widelec ~400zł -wspornik kierownicy ~50zł -wspornik siodła ~50zł (o ile obecna nie będzie pasować, +30zł jak nie będzie zacisku w komplecie z ramą) -adapter przedniej przerzutki lub przerzutka 5-40zł (o ile stara nie będzie pasować) Jeżeli hamulce badziewne, to przynajmniej przedni wymienić. Przeciętne od około 130zł, przyzwoite ponad 200zł (mowa o tarczowych). Jeżeli obręcze umożliwiają, to można taniej założyć v-ki. Jeżeli napęd i koła niezajechane, to będzie można spokojnie przełożyć. Tak samo kierownicę, manetki, siodło itp. Czyli trzeba liczyć się z wydaniem około 1000-1200zł. Za tyle idzie kupić coś w miarę sensownego i nowego. hmm... rower był nie używany praktycznie leżał w garażu 3 lata był sporadycznie jeżdżony wyszystko jest jak nowe prawie:) widelec do ramy nie mógłby zostać jakby był dopasowany dobrze? amory przednie są spoko hmple też są okej bardziej bym się zastanawiam nad oponami żeby ogarnęły te te tarcze jaką byś proponował ramę dokładnie nie wiem jakie wymiary mi są potrzebne żeby było jak najlepiej dodam że mam 165cm wzrostu bo to także istotne podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 24 Czerwca 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 Możemy Ci podać wszystko na talerzu, czemu nie, ale gdybyś potrudził się i przejrzał forumowe FAQ i tonę wątków o tym jak wybrać rower, dobrać rozmiar itd to wcale nic by się nie stało. Bądź pewny jednego ten rower nie nadaje się do nawet ciut bardziej zawziętej turystyki - zdecydowanie nie warto w niego inwestować. Zwykły sztywniak byłby o niebo lepszy, a amorek z przodu zawsze można dołożyć jak jest potrzeba i wolna kasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 To czy by ewentualnie pasował, to musisz sam sprawdzić, na odległość nie jesteśmy w stanie zmierzyć średnicy rury sterowej. Problemem może też być typ sterów, u Ciebie prawdopodobnie są na rurę gwintowaną, a takich do ramy przystosowanej do sterów (pół)zintegrowanych się raczej nie znajdzie. No i przede wszystkim trzeba sprawdzić co jest przyczyną ciężkiej jazdy. Czy to jedynie masa całego sprzętu, czy na piastach są opory, a może coś innego niedomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.