viaktor Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Witam ! Z góry uprzedzam że jestem laikiem w kwestiach technicznych. Mam problem z przednią tarczą w mojej Meridzie 40d (hamulce jak w temacie - Tektro Draco). Przy przejeżdżaniu przez jakieś nierówności, przy ostrych zakrętach itp. hałasuje (brzęczy czy coś takiego). Poza tym przy hamowaniu (już przy samym zatrzymywaniu się) strasznie piszczą hamulce (przód i tył). Rower był już w serwisie bo tarcza była krzywa, co do hałasowania przy hamowaniu to się tylko tyle dowiedziałem że sól po zimie jest w klockach i muszą się zetrzeć, z tym że przejechałem od zimy jakieś 200 km a hamulce dalej hałasują. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Jakie klocki organiczne , czy metaliczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kato39 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 metaliczne ma raczej kolega a jak ci hałasuje przy skracaniu to masz chyba luzy na piastach. sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Spróbuj wyzażarzania nad płomieniem kuchenki gazowej ,mowa oczywiście o klockach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viaktor Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Klocki ze związku metalowo ceramicznego, cokolwiek to znaczy. Wiem tylko tyle ile jest na stornie producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...