Skocz do zawartości

[4000zł] Jaki rower do free ride

mrd

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. mam zamiar kupić rower do fr/lekkie dh. Mam do wydania 4000 zł. Chyba kupie rower ze sztywną ramą (wszystkie fule kosztują min. 6000 zł). Chciałbym aby rower posiadał :

- niską ramę (max.16")

- 160mm amortyzator

- 9/10 biegów

- napinacz

- szerokie opony (2.35 <)

Jedyny rower jaki znalazłem (o takich parametrach) to ns bike core 1 (http://7anna.com.pl/...kes-core-1.html). wiem, że za taką cenę dostane używany trek session 7, ale nie wiem czy ryzykować kupując używany rower, nie wiadomo co kto w nim, grzebał i w jakim stanie jest rama)- jestem początkującym więc nie mam wypracowanej techniki co może spowodować pęknięcie ramy/amortyzatora

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Napisano

Po co Ci 9/10 biegów skoro będziesz jeździł w dół i latał?

Możesz kupić ten rower i przez rok zbierać na 160 mm.

Allegro

Napinacz też niezbędny nie jest. Nie mam, żyję i łańcuch mi nie spada.

Napisano
A ten ns core 1 jest zły ?

Nie jest zły, ale dobry też nie. Kiedyś to były lepsze rowery, teraz sporo osprzętu jest kiepskawa. Chociażby hamulce.

Napisano