Skocz do zawartości

[mostek] do steru klasycznego


bambus81

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

posiadam widelec typu klasycznego (gwintowany) i mam tam zamontowany regulowany wspornik kierownicy (wpuszczany) accent. mostek ten jest ciezki, ale ważniejsze jest to, że czuje sie na niepewnie, coś tam się delikatnie rusza, a mi zależy na sztywnej konstrukcji.

tu sie rodzi moje pytanie, co polecacie, czy kupić zwykły jednoczęsciowy mostek (spawany), czy redukcję na ahead?

 

pomóżcie

Napisano

Wg. mnie to zakup adaptera dającego możliwość zamontowania mostka ahead da Ci większe pole do manewru. W mostkach ahead przebierasz do woli. Wybierasz długość, kolor wznios itp. Klasyczne mostki są w odwrocie i wybór jest kiepskawy.

Napisano

to fakt, wśród jednoczęściowych wybór jest co najmniej marny.

Ale zależy mi na sztywności i w sumie na bezpieczeństwie i stad moje pytanie czy te redukcje są bezpieczne i stabilne, czy jest ktoś kto uzywa tego?

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

mam ten sam problem :029: I mam pytanie czy do ramy wheeler 800 mozna by bylo zamontowac stery ahead?? bo jak na razie jezdze na kasycznych i lapie straszne luzy ;)

Napisano

Tak , taka przejsciowka sprawadza sie bdb , koszt 10-20 zl w zaleznosci od materialu , sprawdz tylko srednice wew sterowki bo sa dwie : 22, 2 i 21 ,2 bodaj wiec przed zakupem lepiej sie upewnic. Wybor mostkow 1 i 1i8 jest wiekszy i nawet jak to kilka zloty wiecej wyjdzie nie tragedia.

 

Jesli masz stery skrecane 1" to na nic innego ich nie wymienisz. skoro ci sie luzuja moze sa zuzyte kolka badz bieznie. W moim pierwszym , jakos 14 letnim !!! rowerze mam 1" stery i nie ma luzu do tej pory. Wyczyscic , przesmaruj i dobrze skrec ( podkladka kontrujaca musi byc ) i powinny byc dobrze. Jak nie wyemin na jakies lepsze 1" , na lozyskach igielkowych np albo waleczkach jak znajdziesz.

Napisano

hmm nie widzialem na maszynach , malo robia takich sterow juz , moze gdzies dostaniesz , jak wezmiesz na igielkowych lozyskach , walczekach tez beda dobre

 

poszukaj na allegro wiem ze bywaly , moze sa , zobacz zakonczone aukcje

Napisano

a jak jest z wysokościa tych sterów, wszystkie są takie same?

 

bo ostatnio chciałem nabyć takie na łożyskach igiełkowych, ale człowiek w sklepie powiedział mi że bedą za wysokie.

Napisano

musisz zmierzyc gwint , ile jest , bo moze tak byc ze beda nieco za wysokie , niestety taki urok sterow skrecanych ;]

Napisano

obydwa będą pasować.

ja osobiście wybrałbym kalloy, ale tylko z tego powodu, że napis zoom jakoś mi nie pasuje.

a tak na marginesie to chyba jest dokąldnie to samo

Napisano

Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór.

Napisano

Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór.

a ty w końcu zmieniłeś stery czy sam mostek?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...