bambus81 Napisano 24 Marca 2006 Napisano 24 Marca 2006 witam, posiadam widelec typu klasycznego (gwintowany) i mam tam zamontowany regulowany wspornik kierownicy (wpuszczany) accent. mostek ten jest ciezki, ale ważniejsze jest to, że czuje sie na niepewnie, coś tam się delikatnie rusza, a mi zależy na sztywnej konstrukcji. tu sie rodzi moje pytanie, co polecacie, czy kupić zwykły jednoczęsciowy mostek (spawany), czy redukcję na ahead? pomóżcie
bendus Napisano 27 Marca 2006 Napisano 27 Marca 2006 Wg. mnie to zakup adaptera dającego możliwość zamontowania mostka ahead da Ci większe pole do manewru. W mostkach ahead przebierasz do woli. Wybierasz długość, kolor wznios itp. Klasyczne mostki są w odwrocie i wybór jest kiepskawy.
bambus81 Napisano 27 Marca 2006 Autor Napisano 27 Marca 2006 to fakt, wśród jednoczęściowych wybór jest co najmniej marny. Ale zależy mi na sztywności i w sumie na bezpieczeństwie i stad moje pytanie czy te redukcje są bezpieczne i stabilne, czy jest ktoś kto uzywa tego?
dawid1 Napisano 14 Maja 2006 Napisano 14 Maja 2006 mam ten sam problem :029: I mam pytanie czy do ramy wheeler 800 mozna by bylo zamontowac stery ahead?? bo jak na razie jezdze na kasycznych i lapie straszne luzy
wookie Napisano 14 Maja 2006 Napisano 14 Maja 2006 Tak , taka przejsciowka sprawadza sie bdb , koszt 10-20 zl w zaleznosci od materialu , sprawdz tylko srednice wew sterowki bo sa dwie : 22, 2 i 21 ,2 bodaj wiec przed zakupem lepiej sie upewnic. Wybor mostkow 1 i 1i8 jest wiekszy i nawet jak to kilka zloty wiecej wyjdzie nie tragedia. Jesli masz stery skrecane 1" to na nic innego ich nie wymienisz. skoro ci sie luzuja moze sa zuzyte kolka badz bieznie. W moim pierwszym , jakos 14 letnim !!! rowerze mam 1" stery i nie ma luzu do tej pory. Wyczyscic , przesmaruj i dobrze skrec ( podkladka kontrujaca musi byc ) i powinny byc dobrze. Jak nie wyemin na jakies lepsze 1" , na lozyskach igielkowych np albo waleczkach jak znajdziesz.
bambus81 Napisano 14 Maja 2006 Autor Napisano 14 Maja 2006 a jakie dobre stery nakrecane? czy jest coś na łożyskach maszynowych?
wookie Napisano 14 Maja 2006 Napisano 14 Maja 2006 hmm nie widzialem na maszynach , malo robia takich sterow juz , moze gdzies dostaniesz , jak wezmiesz na igielkowych lozyskach , walczekach tez beda dobre poszukaj na allegro wiem ze bywaly , moze sa , zobacz zakonczone aukcje
bambus81 Napisano 14 Maja 2006 Autor Napisano 14 Maja 2006 a jak jest z wysokościa tych sterów, wszystkie są takie same? bo ostatnio chciałem nabyć takie na łożyskach igiełkowych, ale człowiek w sklepie powiedział mi że bedą za wysokie.
wookie Napisano 15 Maja 2006 Napisano 15 Maja 2006 musisz zmierzyc gwint , ile jest , bo moze tak byc ze beda nieco za wysokie , niestety taki urok sterow skrecanych ;]
olo21 Napisano 22 Maja 2006 Napisano 22 Maja 2006 a czy teraz można nabyć jakiś mostek z regulowanym wspornikiem kierownicy na stery 1" gwint?
bambus81 Napisano 22 Maja 2006 Autor Napisano 22 Maja 2006 można, accent miał coś takiego w swojej ofercie. ja swój właśnie pare dni temu sprzedałem.
olo21 Napisano 23 Maja 2006 Napisano 23 Maja 2006 a czy takie będą pasować http://www.allegro.pl/item105169622_wsporn...kierownicy.html lub http://www.allegro.pl/item105589894_wsporn...kierownicy.html Przypomnę, że mają pasować do starej ramy ze sterami 1" z gwintem. Jeśli oba pasują to którego wybrać?
bambus81 Napisano 23 Maja 2006 Autor Napisano 23 Maja 2006 obydwa będą pasować. ja osobiście wybrałbym kalloy, ale tylko z tego powodu, że napis zoom jakoś mi nie pasuje. a tak na marginesie to chyba jest dokąldnie to samo
Tomass Napisano 24 Maja 2006 Napisano 24 Maja 2006 Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór.
olo21 Napisano 26 Maja 2006 Napisano 26 Maja 2006 Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór. a ty w końcu zmieniłeś stery czy sam mostek?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.