Skocz do zawartości

[mostek] do steru klasycznego


bambus81

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

posiadam widelec typu klasycznego (gwintowany) i mam tam zamontowany regulowany wspornik kierownicy (wpuszczany) accent. mostek ten jest ciezki, ale ważniejsze jest to, że czuje sie na niepewnie, coś tam się delikatnie rusza, a mi zależy na sztywnej konstrukcji.

tu sie rodzi moje pytanie, co polecacie, czy kupić zwykły jednoczęsciowy mostek (spawany), czy redukcję na ahead?

 

pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak , taka przejsciowka sprawadza sie bdb , koszt 10-20 zl w zaleznosci od materialu , sprawdz tylko srednice wew sterowki bo sa dwie : 22, 2 i 21 ,2 bodaj wiec przed zakupem lepiej sie upewnic. Wybor mostkow 1 i 1i8 jest wiekszy i nawet jak to kilka zloty wiecej wyjdzie nie tragedia.

 

Jesli masz stery skrecane 1" to na nic innego ich nie wymienisz. skoro ci sie luzuja moze sa zuzyte kolka badz bieznie. W moim pierwszym , jakos 14 letnim !!! rowerze mam 1" stery i nie ma luzu do tej pory. Wyczyscic , przesmaruj i dobrze skrec ( podkladka kontrujaca musi byc ) i powinny byc dobrze. Jak nie wyemin na jakies lepsze 1" , na lozyskach igielkowych np albo waleczkach jak znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie widzialem na maszynach , malo robia takich sterow juz , moze gdzies dostaniesz , jak wezmiesz na igielkowych lozyskach , walczekach tez beda dobre

 

poszukaj na allegro wiem ze bywaly , moze sa , zobacz zakonczone aukcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem zimą i zdecydowałem się na przejściówkę i mostek ahead. Zakładałem wtedy bardzo podobny temat na forum i ktoś podpowiedział, że regulowane wsporniki sa niepewne i mogą się złożyć, dlatego wolałem pewniejsze połączenie i zainwestowałem w przejściówkę. Mohę powiedzieć tylko tyle, że jest fajnie, bo mogłem sobie dopasować odpowiednią długość mostka a w przypadku mostków klasycznych ta możliwość jest bardzo ograniczona ze względu na niewielki wybór.

a ty w końcu zmieniłeś stery czy sam mostek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...