GdyniaBiker Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Cześć, będę w Puławach w lipcu przez miesiąc, zamierzam wziąć rower i zastanawiam się, czy żyją tu jacyś MTBikerzy ? Chętnie bym pojeździł w Waszym towarzystwie no i poznał ciekawsze trasy, niż na chybił trafił. Jeśli to kogoś interesuje, jestem studentem, będę na praktykach, jeżdżę na singlespeedzie, i po sesji żeby się pozbierać będę jeździł lekko i spokojnie, nikogo nie popędzając Mikołaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
limaK98 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 hej, jestem ze Zwolenia ale okolice Puław znam całkiem nieźle (a Kazimierza D. jeszcze lepiej), w razie braku towarzystwa do jazdy pisz na gg 38441935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GdyniaBiker Napisano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 Hej, nie mam gg, ale jakoś będę próbował się do Ciebie dobijać w takim razie, pewnie na PW Masz preferowane dni i godziny, kiedy jeździsz? Aż ciężko uwierzyć, że tak cicho w okolicy, mało bikerów jeździ u Was? To widzę 30km ode mnie, to tragedii nie ma, jak się spotkamy np gdzieś pomiędzy. To ja jutro nadciągam, w pon może się ogarnę, a gdzieś od wtorku chętnie pojeżdżę! Tylko muszę obudzić zardzewiałe mięśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
limaK98 Napisano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2012 do połowy lipca robię sobie wakacje więc do tego czasu niemal co dzień gdzieś się kręcę na rowerze (dziś np. góry świętokrzyskie). Najlepiej się zjechać w Bochotnicy i stamtąd na wąwozy, jak coś to pisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Terrqge Napisano 3 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2012 Ja jestem z centrum Puław, jbc PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...