ziommalek637 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Witam wszystkich. Mam do was bardzo ważne pytanie. Mam zamiar kupować Kross Signa DS 1 i zdjąć w nim hamulce tył i przód i na sam tył dać hydrauliczny hamulec, a przód zostawić bez hamulca. I teraz kłania się takie pytanie do was wszystkich. Jaki osprzęt dobrac do oto tej tarczy http://rowerowy.com/czesci/tarcze_hamulcowe/a2z_rotor i czy będzie ona dobra na tył do dirtu?? Może to dziwne pytania ale jestem zielony w tych sprawach, prosze o wyrozumiałość;p. Z góry Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Może Shimano BR-M595 lub BR-M596 z Servo jaki budżet ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Hampli na ogół nie dobiera się do tarczy tylko na odwrót Ja mogę polecić XTRa skoro nie ma podanego budżetu http://allegro.pl/shimano-xtr-br-m988-br-m985-trail-tyl-bc-pl-i2420774431.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziommalek637 Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Hampli na ogół nie dobiera się do tarczy tylko na odwrót Ja mogę polecić XTRa skoro nie ma podanego budżetu Allegro Przepraszam zapomniałem podać. Moj budżet to około 280 zł bez tarczy, a jeżeli z tarczą to około 370 zł, przypominam, że nie chce kompletu tylko hamulec tył jak by co i drugie pytanie. jaką tarcze wybrac na 98kg wagi 187cm wzrostu do Streetu? 160mm czy ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Hamulce SLX + tarcza 180mm wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...