bilskij Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 Witam! Mam pytanie, od czego zależy skok manetki w hamulcach hydraulicznych Shimano XTR 960 ? Jak można zmienić aby np. klamka pozniej lapala ?? Z przodu mi lapie pozniej niz z tylu, a chcialem zeby bylo rowno. Z przodu mam nowe klocki i tarcze, a z tylu stare klocki i nowa tarcze. Z tylu rowniez w tym wymieniony zostal plyn na nowy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2012 Albo różnica w grubości klocków(sprawdź czy może klocki z tylu nie są już zjechane), albo trzeba odpowietrzyć hamulce lub jest jeszcze jeden sposób, tam gdzie łapie później trzeba dolać trochę oleju albo tam gdzie łapie wcześniej trzeba spuścić trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilskij Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 Albo różnica w grubości klocków(sprawdź czy może klocki z tylu nie są już zjechane), albo trzeba odpowietrzyć hamulce lub jest jeszcze jeden sposób, tam gdzie łapie później trzeba dolać trochę oleju albo tam gdzie łapie wcześniej trzeba spuścić trochę Klocki z tylu maja jeszcze 1/2 grubosci wiec raczej powinno byc ok. Zauwazylem ze gdy skrece kierownica tak żeby naciągnął się przewód to klamka zaczyna lapac pozniej - czyli mozliwe ze to kwestia ilosci oleju ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
razorjack Napisano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 to może za krótki masz przewód, jeśli go naciągasz. jak go naciągasz, to wydłużasz układ i zwiększasz objętość (być może przy okazji zapowietrzając), stąd klamka łapie później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilskij Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 to może za krótki masz przewód, jeśli go naciągasz. jak go naciągasz, to wydłużasz układ i zwiększasz objętość (być może przy okazji zapowietrzając), stąd klamka łapie później Może źle się wyraziłem, nie naciagam tak żeby można było twierdzić ze przewód jest za krótki. Przewód jest o jakies 3-4 cm dluzszy niz powinien, ale gdy skrece np. w prawo o 90 stopni - wtedy przewod zmienia swoje polozenia to klamka lapie pozniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilskij Napisano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2012 Foxi jak proponujesz wyciągnąć trochę oleju z manetki ? Czy mam to zrobić poprzez zbiorniczek wyrównawczy ?? Jaką ilość? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 Szczerze mówiąc, nie znam się na serwisowaniu hydraulicznych Może ktoś w klubie może ci pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bender999 Napisano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2012 odessanie płynu na mój gust nie zmieni za wiele. Ilość tłoczonego płynu poprzez tłoczek nie zmienia się. Tył z reguły łapie troche niżej co jest spowodowne długością przewodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilskij Napisano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 odessanie płynu na mój gust nie zmieni za wiele. Ilość tłoczonego płynu poprzez tłoczek nie zmienia się. Tył z reguły łapie troche niżej co jest spowodowne długością przewodu. Tez m sie wydaje ze odessanie plynu to glupota dlatego przestawialem dzisiaj troche tloczki i udalo mi sie osiagnac zamierzony cel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.