Inko Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Witam! jestem nowym użytkownikiem który zaczął składać sobie rower jako że jestem dość zielony w temacie może podowiecie mi na co zwracać uwagę jak dobrać sobię amory przód dodam że kupiłem ramę Author A-gang i chcę dobrać do tego jakieś w miarę amory.... jaką długość skoku amora naj lepiej? jak dobrać długość steru? na co jeszcze zwrócić uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 a co Ty chcesz jezdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inko Napisano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 a co Ty chcesz jezdzić? chcę jeździć wszędzie i po górkach i po prostych ale głównie teren lasy górki i pagórki chodzi mi głównie o dłgość skoku i jak dobrać rozmiar steru na ile jest on istotny wiem że na ramie mam 110mm długości czyli na widełkach jaki powinien być ster?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rradek Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Witam! jestem nowym użytkownikiem który zaczął składać sobie rower jako że jestem dość zielony w temacie może podowiecie mi na co zwracać uwagę jak dobrać sobię amory przód dodam że kupiłem ramę Author A-gang i chcę dobrać do tego jakieś w miarę amory.... jaką długość skoku amora naj lepiej? jak dobrać długość steru? na co jeszcze zwrócić uwagę? Do tej ramy to będzie np.coś takiego http://allegro.pl/widelec-spinner-ammo-1-wyprzedaz-i2387967208.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...