atmed Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Fox Evolution 32 Float RL, 100mm, Lockout Fox Evolution 32 Float RL, 100mm, Lockaut Witam zakupliem sobie nowy rower marki cube reaction. Jak wyregulowac taki oto amortyzator? Mam dwa pokreta na jednej stronie widelca jedno taki male ktore mozna krecic w lewo i prawo i tam sie chyba wybiera czulosc amortyzatora, a drugie pokretlo chyba jest do regulacji twardosci jakie sobie wybierzamy krecac tym pierwszym pokretlem. Teraz pytanie: otoz probowalem na wszystkie sposoby skrecic tak amor, tak aby byl calkowicie sztywny, ale niestety nie moge tego dokonac. zreszta jak dlamnie on chodzi na wiekszosci regulacji za miekko tzn juz przy samej jezdzie na prostej jest dosc mocno wcisniety. Jestem laikiem w rowerach ,to tak naprawde moj pierwszy rower na takim poziomie. Czy da sie to jakosc skrecic tak abym mial wikesza twardosc? na pewno jest to tez kwestia mojej wagi tzn 110 kg i przez to sie mecze bo amor za miekko chodzi i nawet jadac na prostej mam go wcisnietego. Pisze tak bo brat ma zwykly rower Krossa za 2 tysiace i tam amortyzator ma tylko jedno pokretlo i mozna go o wiele sztywniej ustawic nie mowic juz o tym ze da sie go calkowicie zablokowac. Zreszta jestem wkurzony na ludzi w skietemie bo z przodu widze ze mam lekka osemke i oprocz tego tarczowka lekko trze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Druid Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Dziwne że Ci go w sklepie nie ustawili pod twoją wagę. W celu regulacji amortyzatora musisz się wyposażyć w pompkę do amortyzatora i na podstawie prób i błędów wyregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...