DonCarlo Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Witam wszystkich miłośników 2 kółek, dwa tygodnie temu zabrałem się za renowację swojego Colnago (zdjęcia poniżej). Chce je wystylizować jak ten ze zdjęcia drugiego. Na razie mam pomalowaną ramą na ten kolor, chociaż jeszcze tak się nie błyszczy ale o tym później. Kolejnym krokiem jest zakup obręczy i opon. Obręcze pewnie z miastami i szprychami Niestety nie znam się na tym i chciałbym Was prosić o pomoc w doborze odpowiednich obręczy. Dużo jeszcze po mieście i po chodnikach więc muszą być stosunkowo wytrzymałem, czytałem że typu V są najbardziej wytrzymałe (i chyba tego typu ma ta kolarzówka ze zdjęcia). Dodatkowo wyczytałem że najlepiej jakby była 3 komorowa ale co to znaczy za cholere nie wiem. Co z resztą? jaki wybrać rozmiar, ilość dziur na szprychy? Jak później z hamulcami? Osprzętu nie chce zmieniać, jeszcze tylko druty będę musiał nowe kupić i owijkę plus nalepki ale takich przezroczystych jeszcze nie znalazłem. No i gdzie zakupić obręcze w kolorze bo wręcz pozorom nie ma ich tak dużo.. ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Dzięki za wszelką pomoc (linki, porady itd) do moderatora: nie ma takiego tematu a tytuł tematu został już poprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegosz Napisano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 błagam Cię, przemalowałeś oryginalne Colnago do przełaju?? sroga kara powinna Cię za to spotkać... obręcze chcesz tanie ze stożkiem: Swift arriv ten niższy (ok. 30mm), albo accent roadrunner. najlepiej 36 szprych niezawodne. z hamulcami nie będzie problemu. rozmiar 28"/700c/622. możesz je oddać do malowania proszkowego, tylko nie wiem, co zrobisz z powierzchnią hamującą, może delikatny szlif po niej po lakierowaniu, żeby zebrać farbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany