Skocz do zawartości

[Amortyzator Przód] - SR SUNTOUR RL Serwis


Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak, odkręciłem 2 śruby na dole i ściągnąłem dolne lagi, wyczyściłem wszystko, nasmarowałem te uszczelki (ślizgacze) i złożyłem z powrotem. Wiem jak wyjąć tą całą blokadę skoku i tu mam pytanie da się ją jakoś bardziej otworzyć ? tzn rozebrać i nasmarować ? drugie pytanie jest takie że kompletnie nie wiem jak rozebrać lewą część czyli tą od regulacji twardości która oczywiście nie działa, ale chciałbym rozebrać to wyczyścić i nasmarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat koroną nazywa się tę część, w którą wkręcony jest korek. Ale to właśnie o to chodzi. Odkręca się normalnie, w lewo. Są specjalne klucze (praktycznie nie do dostania) lub żabką czy czymś podobnym. Tyle, że trzeba to zrobić delikatnie, żeby nie zniszczyć korka, najlepiej przez szmatkę. Niektórzy kombinują i robią sobie coś takiego: klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...