dawid9999 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 Witam Zakładm nowy temat bo w starym nikt się nie udzielał Posiadam taki amortyzator http://preview.srsuntour-cycling.com/index.php?screen=sh.detail&tnid=142 i chciałbym w nim zrobić kompletny serwis, czyli rozebrać co się da, wyczyścić i nasmarować. Mógłbym dostać jakieś małe faq ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 1 - na stronie suntoura masz filmiki 2 - tam są 2 korki, 2 śruby i koniec odkręcania... 3 - weź klucz do ręki i rozkręć zamiast czekać na pomoc bo to jakbyś czekał aż Ci ktoś telewizor włączy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo333 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 tak jak wyżej napisano bardzo prosta budowa tego amorka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Więc tak, odkręciłem 2 śruby na dole i ściągnąłem dolne lagi, wyczyściłem wszystko, nasmarowałem te uszczelki (ślizgacze) i złożyłem z powrotem. Wiem jak wyjąć tą całą blokadę skoku i tu mam pytanie da się ją jakoś bardziej otworzyć ? tzn rozebrać i nasmarować ? drugie pytanie jest takie że kompletnie nie wiem jak rozebrać lewą część czyli tą od regulacji twardości która oczywiście nie działa, ale chciałbym rozebrać to wyczyścić i nasmarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 eeee... wykręcić korki? chyba nie trudno na to wpaść co? a blokade zostaw w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Chyba korek... co za niemiły człowiek... A blokada jest w ogóle rozbieralna ? Po stronie blokady jest taka duża jakby nakrętka sześciokątna, to ją też się odkręca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 tak oba korki można wykręcić. Blokada nierozkręcana i nie widzę potrzeby by ją ruszać pozatym, jak wspomniałem wcześniej, na stornie producenta są filmiki, więc nie rozumiem w ogóle tych pytań... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Sam już wszystko znalazłem, dziękuje za bardzo nieprzyjemną pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 i o to chodziło, widzisz, gdyby każdy zadawał pytania na które odpowiedź można znaleźć w szukajce w ciągu 30sekund, to z forum zrobiłby się śmietnik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Mam jeszcze jedno pytanie, wykrecilem korek od regulacji twardości i niewiem jak wyjąć ten środek cały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
after Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Ugnij amortyzator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Próbowałem i nic, a ten cały środek ma wyjść do góry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 ale jaki środek? sprężyna? odwróc do gory nogami to wypadnie. a żeby wyjąć popychacz itp., to musisz znów dół odkręcic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Dolne lagi mam wykręcone, potrzeba mi wyjąć ten cały środek żeby dostać się do środka tam gdzie jest sprężyna i wszystko wyczyścić, nasmarować i złożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Odkręcasz górę, odkręcasz dół i voila! Jaki masz jeszcze problem, bo nie rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 No taki że odkręciłem dół, odkręciłem górę czyli ten korek i ten środek ani do dołu nie idzie, ani do góry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Odkręciłeś korek, czy tylko wyjąłeś regulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PoleK Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 haa, słuszna uwaga! wykręciłeś cały korek? jak cały a ciężko idzie to wypchnij od dolu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Cały korek, a z niego wysówa się regulator, czyli ta całość ma wyjść górą ? Próbowałem docisnąć ten środek z całej siły i nic nie ruszyło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Mógłbyś zrobić zdjęcie? Wszystko się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Proszę bardzo http://speedy.sh/vf5gB/Pulpit.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
after Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 No przecież nie wykręciłeś korka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 A to korek to jest ta korona na amortyzatorze ? Jak się ja odkreca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Akurat koroną nazywa się tę część, w którą wkręcony jest korek. Ale to właśnie o to chodzi. Odkręca się normalnie, w lewo. Są specjalne klucze (praktycznie nie do dostania) lub żabką czy czymś podobnym. Tyle, że trzeba to zrobić delikatnie, żeby nie zniszczyć korka, najlepiej przez szmatkę. Niektórzy kombinują i robią sobie coś takiego: klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawid9999 Napisano 8 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Aha, a nie ma innej możliwości by się dostać do tego środka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.