gomara Napisano 5 Czerwca 2012 Napisano 5 Czerwca 2012 Powitać Rowerową Brać Moi mili poradźcie szukam roweru fulla do jak w temacie lajtowego enduro, wypraw po górskich ostępach i zatrzymałem sie na dwóch bajkach i rozstrzygnąć dalej nie mogę ... pomóżcie pierwszy to SC Butcher Santa Cruz Bicycles drugi to niemiecki Canyon Strive Canyon | MTB | Strive ES 8.0 VPP nie będzie przewagą jakoś nie mam ciśnienia nie ścigam się a na amatorskie występy w górach i bez tego ludzie śmigają . Oba piękne jak dla mnie... cenowo podobnie co na plus a co na minus ?
Obes Napisano 5 Czerwca 2012 Napisano 5 Czerwca 2012 Jeśli chodzi o Canyona to chyba na razie opinii o nim ni uzyskasz, jedyny który go kupił jeszcze go chyba nie otrzymał ... od siebie dodam test Canyona, jest krótki, ale wszystkie najważniejsze cechy (co jest ok a co nie) można dzięki niemu poznać : Canyon Strive ESX 9.0 SL bei mountainbike-magazin.de
Peterp079 Napisano 5 Czerwca 2012 Napisano 5 Czerwca 2012 Trochę na złym forum to pytanie zadałeś. Udaj się na emtb a tam Ci chłopaki powiedzą wszystko co chcesz wiedzieć na temat tych rowerków.
maroko777 Napisano 7 Czerwca 2012 Napisano 7 Czerwca 2012 Jestem posiadaczem Canyona Strive 7.0 Glacier od 28.05.2012r. Kupiłem go w ciemno bo jest to pierwszy egzemplarz w PL i jestem mega zadowolony . 2 egzemplarz pojawił się 06.06.2012r i jest to wersja 8.0 Emergency Black. Ja swój egzemplarz zdążyłem wstępnie przetestować i szczerze mogę go polecić, bardzo dobry stosunek jakość/cena a do tego świetnie jeździ. Rewelacyjnie spisuje się na zjazdach jak i na podjazdach, jest bardzo sztywną i zwartą konstrukcją a do tego bardzo dobrze wykonaną. Wszystkie spawy wykonane bardzo precyzyjnie i estetycznie, łożyska zawieszenia uszczelnione. Zawieszenie pracuje rewelacyjnie pomimo że jak niektórzy twierdzą że jest to zwykły jednozawias. Delikatnie usztywnia się przy hamowaniu ale mi to nie przeszkadza a co do kopania korbami to w tym modelu nie występuje, przynajmniej ja go nie czuję i paru znajomych którzy objeżdżali mój sprzęt. Parę wstępnych fotek jest w dziale "Kluby rowerowe/Canyon" Jeżeli masz jakieś pytania to wal śmiało Udaj się na emtb a tam Ci chłopaki powiedzą wszystko co chcesz wiedzieć na temat tych rowerków. Na pewno coś powiedzą o Santa Cruz Butcher ale o Strive niewiele bo nikt nie jeździł na nim poza mną i Tasmanem właścicielem 2 egzemplarza (i paroma moimi kumplami) Cenowo Santa Cruz butcher jest sporo droższy jeżeli chcesz mieć z przodu Foxa 160mm (zamiast 150mm liryka) i podobny osprzęt jak w Canyonie, dodatkowo Strive ma sztyce podsiodłową regulowaną RS Reverb która moim zdaniem jest strzałem w 10 jeżeli chodzi o enduro. Mi wyszło na stronie Santa Cruz ponad 4400$ a to już prawie pułap cenowy Mojo HD Ale co do właściwości jezdnych SC Butchera to już się nie wypowiem bo nie jeździłem i nie mam o nim wogóle pojęcia, widziałem go tylko parę razy na zlocie
tobo Napisano 7 Czerwca 2012 Napisano 7 Czerwca 2012 Powitać Rowerową Brać Moi mili poradźcie szukam roweru fulla do jak w temacie lajtowego enduro, wypraw po górskich ostępach i zatrzymałem sie na dwóch bajkach i rozstrzygnąć dalej nie mogę ... pomóżcie pierwszy to SC Butcher Santa Cruz Bicycles drugi to niemiecki Canyon Strive Canyon | MTB | Strive ES 8.0 VPP nie będzie przewagą jakoś nie mam ciśnienia nie ścigam się a na amatorskie występy w górach i bez tego ludzie śmigają . Oba piękne jak dla mnie... cenowo podobnie co na plus a co na minus ? System vpp nie jest systemem "do ścigania się". Jest systemem chyba najlepiej ograniczającym bujanie bez wymyślnych systemów w amortyzatorze. Ja też się nie ścigam ale doceniam jego obecność.
Mod Team IvanMTB Napisano 7 Czerwca 2012 Mod Team Napisano 7 Czerwca 2012 Klaniam, Ale Butcher nie ma zawiazu VPP tylko APP co jest poprostu nieco bardziej wymyslnym jednopunktowcem... Tutaj jest test Butcher'a w w BikeRadar . Rower zebral bardzo pozytywna opinie, jako jeden z najpoprawniej prowadzacych sie jednozawiasow. Zganiono jedynie lekkie zapadanie sie zawiechy w srodkowej czesci skoku przy w pelni otwartym PP w damperze oraz minimalny brak sztywnosci z tylu spowodowany standardowym QR a nie sztywna osia 12x135 lub 12x142 Szacunek... I.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.