- 0
Modernizacja roweru - Dahon jack
-
Podobna zawartość
-
- 1 odpowiedź
- 325 wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 810 wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 360 wyświetleń
-
- 11 odpowiedzi
- 952 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 866 wyświetleń
-
Pytanie
Gość Jeremi
Witam, nazywam się Jeremi i jestem posiadaczem 5 letniego Dahona Jacka (dla niewiedzących jak to wygląda: http://www.dahon.pl/index.php?cat=modele_opis&s=26&bike=jack_d7). Niestety po starcie w tegorocznej rowerowej kaszubskiej włóczędze wyszło, ze rower ten jest za wolny na długich płaskich asfaltowych odcinkach. I tu, jako rowerowy laik, zwracam się do was z prośbą: czy moglibyście pomóc mi w modernizacji napędu - dołożenie przedniej przerzutki (system top- pull, średnica 31,8 mm), najlepiej od Srama. Manetka najlepiej gripshift. Budżet około 275 zł. Rower użytkuje głównie podczas weekendowych przejażdżek na dystansie około 30-40 km, lecz teraz wciągnęły mnie maratony rowerowe na orientacje(przerzuciłem się z pieszych) typu kaszubska włóczęga czy tułacze.
Różnice pomiędzy moim Jackiem a modelem aktualnie znajdującym się w sprzedaży:
ważne:
tylna przerzutka:
u mnie Sram SX-4 , 7 biegów 11-32 kaseta , aktualnie Sram X-4 też 11-32 kaseta
Korba:
u mnie ( spisałem wszystkie literki jakie na niej znalazłem chociaż za cholerę nie wiem co znaczą): Truvativ isoflow ft-lbf 372- 411 m 68- 42 NM 2831 39 zębów,
aktualnie Kinetic supra 39 zębów
Opony:
na tylnym kole zamiast oryginalnego big appla jakaś "terenowa" opona z bazaru za dwie dychy (wymieniona po miesiącu użytkowania z powodu braku możliwości jechania po sypkim piachu, podstawowej nawierzchni na okolicznych polnych drogach)
nieważne:
rura od siodełka - nie mam integralnej pompki - prostu rura
inna kierownica i mostek bez regulacji
za wszelkie porady z góry dziękuję
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.