knofel Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Specyfikacja: Waga: ~13,5 kg Rama: Dartmoor Hornet 14" (2011) Amortyzator: SrSuntour Duro FR20 Coil Olej: Motorex 7.5 W Mostek: Bop Drop In Kierownica: Art 700mm Chwyty: Dartmoor Race Barendy: Dartmoor Siodło: WTB Aviator DH Comp Stery:Accent Airplane Semi-Integrated Sztyca: Turner DH 2012 Zacisk tył: Shimano M596 Deore Tarcza tył: Formula Oro 180mm Zacisk przód: Shimano M596 Deore Tarcza przód :Avid Roundagon 203mm Klamki: Shimano Deore M596 Manetka:Shimano Alivio Adaptery: Accent/BBB Obręcz przód: Dangerous Mike DH 26” Piasta przód: Dartmoor DeeForce Opona przód: Michelin Reinforced AT 2.35 42a/60a Szprychy: DT Swiss Obręcz tył: Dangerous Mike DH 26” Piasta tył: Dartmoor FreeForce Opona tył: Maxxis High Roller 42a 2ply 2.5 /Nokian NBX 42a/60a 2.3 Szprychy: Sapim Laser Dętki: Front -Continental MTB 2,3 Rear: Rubena DH 2,5 Suport: Shimano HT2 SLX Korby :Shimano HT2 M 545 Pedały : HT Nano ANO1SS Blat: Shimano Deore (36t) Przerzutka tył: Shimano RD-2300 Kaseta : Shimano HG50 Łańcuch : Shimano HG50 Napinacz : Mozartt WG / WoG Bashguard: Mozartt MLD/ Shimano SLX Obejma: Accent Plany: Szersza kierownica >740mm Więcej Fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiK Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Za######isty HT i w dodatku lekki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAZZPRRpl Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Wyje*******y HT za######iaszczy na wygląd lekki i dobry osprzętowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 A jak się spisuje rama? W czym ją używasz? I ile masz wzrostu? Bo mi cały czas chodzi kupno jej zamiast mojego STP i generalna przebudowa roweru, ale zobaczymy jeszcze. Ciekaw jestem czy warto dopłacać do tej nowej ramki na 2012, zwłaszcza, że mam klasyczną rurę sterową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Dzięki za pozytywne opinie Używam rowerku głównie do DH/FR, ale jest na tyle uniwersalny, że na luzie można nim robić trasy po 50 km i więcej Mam 175cm wzrostu, po podniesieniu sztycy na max'a jest bardzo przyjemnie choć nie ukrywam, że troszkę brakuje do pełnej satysfakcji z wyprostowania nogi. Co do samej ramy, ma o wiele przyjemniejszą geometrię niż poprzedni rower klik. Jest bardzo sztywna na zakrętach i bardzo zwrotna. Jak na razie nie mam do niej zastrzeżeń. Bez problemu znosi brutalne lądowania na płaskie, nieodkręcone whipy i inne moje fantazje Dla mnie to również był duży skok sprzętowy, gdyż poprzedni rower ważył na luzie ponad 16 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stpman Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Czyliby sobie musiał kupić 16' żeby spokojnie jeździć z moim 170cm. Rowerek wygląda super, jedyne co mnie razi to złote podkładki i rura sterowa ponad mostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2012 16" to straszna krowa i nie da się na niej tak poszaleć Rowerek złożony jest z myślą o startach w zawodach, więc ogólna wygoda zeszła na drugi plan. Podkładki są pomarańczowe, tak samo jak piasty oraz pedały więc nie wiem co do czego nie pasuje. Polecam wejść w galerie na pinkbike tam jest więcej fotek. Co do podkładek na mostek , to jest to wymuszone regulacją roweru pode mnie, a rury bardziej już nie zetnę, gdyż to hornet ma bardzo krótką główkę. Rura i tak jest już ciachnięta na 18cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 Jak tam Duro, płynnie działa? Ile waży? Ile Ty ważysz? Jaka jest twardość sprężyny i który to rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 6 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 Człowiek pytanie... Proponuje na pw, nie zasyfiajmy tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 Fajny rower Jeszcze pytanie; Jak sprawdza ci się m956 w DH i jaką masz długość przewodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 M 569 na żywikach jeszcze mam i strasznie mocne są. Porównałbym je do Juicy 7, albo i nawet lepsze Servo-wave robi swoje. Przewody mam z przodu 1m a z tyłu chyba 1,5m ale musze skrócic jakieś 20 cm bo mam go za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Szkoda tylko, że są o wiele brzydsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airsofter Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Dobrze że są tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 Mały Update W końcu zakupiłem szersza kierownicę, która zastąpiła wysłużonego Art'a. Sunline V1 idealnie spełnił moje wymagania. Jak się teraz podoba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafcix1221 Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Fajnie to teraz wygląda Mojemu hornetowi jeszcze brakuje do takiego wyglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eastern Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 Mały Update W końcu zakupiłem szersza kierownicę, która zastąpiła wysłużonego Art'a. Sunline V1 idealnie spełnił moje wymagania. Jak się teraz podoba ? Piękny maszin. Nic więcej nie mam do dodania. Mogę wiedzieć gdzie takiego Duro wyrwałeś i orientacyjnie za ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 Przewody są rzeczywiście strasznie długie. I przydałoby się wywalić tę podkładkę znad mostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Przewód nie przewody Będzie skrócony na dniach, gdyż hamulec się zapowietrzył na JoyRide na Harendzie i przy okazji można zrobić dwie rzeczy Podkładki nie wywalę bo na Duro do końca życia jeździć nie będę, a rura i tak jest już ścięta na 18 cm o czym już pisałem . Potem mogą być kłopoty ze sprzedażą. Hornet ma to do siebie, że ma bardzo krotką główkę, a mostek jest idealnie ustawiony pode mnie w tym momencie. Duracza ujeżdżam już drugi sezon, co prawda pojawił się bardzo delikatny luz, ale to pewnie przez mój styl jazdy i tarcze 203mm. Niestety nie pamiętam gdzie dokładnie był kupiony, ale po rabatach to były groszowe sprawy z rzędu 500 pln za nówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Ja tam widzę dwa hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Podkładki i końce chwytów powinny być w kolorze dodatków, tj. piast i pedałów. Kiera dziwnie wygląda, płaska jak nastolatka. No i ta przerzutka... Fajny taki czarny połysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Końcówki i podkładki teoretycznie są w kolorze pomarańczowym. Niestety nie ode mnie zależy odcień. Przedni hampel ma przewód o wystarczającej długości, tym bardziej gdy przyjdzie zmiana na amortyzator o większym skoku. A co do kiery to chyba problem widzisz tylko ty. Poprzednim właścicielem był gość który zdobył na niej 2 mistrzostwa polski w DH. Tym bardziej że Sunline V1 to legenda sama w sobie. A co do przerzutki to nie wiem co może w niej nie pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2012 Hornet w akcji, zawody JROS w Zakopanem Zapraszam do polubienia strony mojego team'u ! http://www.facebook.com/gravitazia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
partyzant Napisano 7 Października 2012 Udostępnij Napisano 7 Października 2012 Zadajesz się z forum EMTB.pl czy byłeś tylko na zawodach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2012 EMTB to chyba tematyka enduro ? Byłem na zawodach DH w kategorii hardtail. Zawody Enduro odbywały się pomiędzy treningami DH. Co do forów to nasz team jest pod patronatem bikeforum.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knofel Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Planuje wymianę napędu i chciałem się dowiedzieć czy ta manetka będzie działać z tą przerzutką http://rowerowy.com/czesci/manetki_gripy/slm530 http://rowerowy.com/czesci/przerzutka_tyl/shimano_zee_irdm640 Ogółem napęd ma być 9 rzędowy, z jednym blatem z przodu (36T albo 37T) Kaseta prawdopodobnie szosowa. 11T - 26T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Nie. Musisz mieć przerzutkę 9-rzędową. A skoro krótki wózek i 9-rzędowa kaseta to albo poprzedni Saint, albo szosowe grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pytanie
knofel
Specyfikacja:
Waga: ~13,5 kg
Rama: Dartmoor Hornet 14" (2011)
Amortyzator: SrSuntour Duro FR20 Coil
Olej: Motorex 7.5 W
Mostek: Bop Drop In
Kierownica: Art 700mm
Chwyty: Dartmoor Race
Barendy: Dartmoor
Siodło: WTB Aviator DH Comp
Stery:Accent Airplane Semi-Integrated
Sztyca: Turner DH 2012
Zacisk tył: Shimano M596 Deore
Tarcza tył: Formula Oro 180mm
Zacisk przód: Shimano M596 Deore
Tarcza przód :Avid Roundagon 203mm
Klamki: Shimano Deore M596
Manetka:Shimano Alivio
Adaptery: Accent/BBB
Obręcz przód: Dangerous Mike DH 26”
Piasta przód: Dartmoor DeeForce
Opona przód: Michelin Reinforced AT 2.35 42a/60a
Szprychy: DT Swiss
Obręcz tył: Dangerous Mike DH 26”
Piasta tył: Dartmoor FreeForce
Opona tył: Maxxis High Roller 42a 2ply 2.5 /Nokian NBX 42a/60a 2.3
Szprychy: Sapim Laser
Dętki: Front -Continental MTB 2,3
Rear: Rubena DH 2,5
Suport: Shimano HT2 SLX
Korby :Shimano HT2 M 545
Pedały : HT Nano ANO1SS
Blat: Shimano Deore (36t)
Przerzutka tył: Shimano RD-2300
Kaseta : Shimano HG50
Łańcuch : Shimano HG50
Napinacz : Mozartt WG / WoG
Bashguard: Mozartt MLD/ Shimano SLX
Obejma: Accent
Plany: Szersza kierownica >740mm
Więcej Fotek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
26 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.