Skocz do zawartości
  • 0

[rower] Dartmoor Hornet + Duro FR20


knofel

Pytanie

Specyfikacja:

 

 

Waga: ~13,5 kg

 

Rama: Dartmoor Hornet 14" (2011)

Amortyzator: SrSuntour Duro FR20 Coil

Olej: Motorex 7.5 W

Mostek: Bop Drop In

Kierownica: Art 700mm

Chwyty: Dartmoor Race

Barendy: Dartmoor

Siodło: WTB Aviator DH Comp

Stery:Accent Airplane Semi-Integrated

Sztyca: Turner DH 2012

 

Zacisk tył: Shimano M596 Deore

Tarcza tył: Formula Oro 180mm

Zacisk przód: Shimano M596 Deore

Tarcza przód :Avid Roundagon 203mm

Klamki: Shimano Deore M596

Manetka:Shimano Alivio

Adaptery: Accent/BBB

 

 

 

Obręcz przód: Dangerous Mike DH 26”

Piasta przód: Dartmoor DeeForce

Opona przód: Michelin Reinforced AT 2.35 42a/60a

Szprychy: DT Swiss

 

Obręcz tył: Dangerous Mike DH 26”

Piasta tył: Dartmoor FreeForce

Opona tył: Maxxis High Roller 42a 2ply 2.5 /Nokian NBX 42a/60a 2.3

Szprychy: Sapim Laser

Dętki: Front -Continental MTB 2,3

Rear: Rubena DH 2,5

 

 

 

Suport: Shimano HT2 SLX

Korby :Shimano HT2 M 545

Pedały : HT Nano ANO1SS

Blat: Shimano Deore (36t)

Przerzutka tył: Shimano RD-2300

Kaseta : Shimano HG50

Łańcuch : Shimano HG50

Napinacz : Mozartt WG / WoG

Bashguard: Mozartt MLD/ Shimano SLX

Obejma: Accent

 

Plany: Szersza kierownica >740mm

 

 

p4pb8077112.jpg

 

Więcej Fotek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

A jak się spisuje rama? W czym ją używasz? I ile masz wzrostu?

Bo mi cały czas chodzi kupno jej zamiast mojego STP i generalna przebudowa roweru, ale zobaczymy jeszcze.

Ciekaw jestem czy warto dopłacać do tej nowej ramki na 2012, zwłaszcza, że mam klasyczną rurę sterową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne opinie :)

 

Używam rowerku głównie do DH/FR, ale jest na tyle uniwersalny, że na luzie można nim robić trasy po 50 km i więcej :)

Mam 175cm wzrostu, po podniesieniu sztycy na max'a jest bardzo przyjemnie choć nie ukrywam, że troszkę brakuje do pełnej satysfakcji z wyprostowania nogi.

Co do samej ramy, ma o wiele przyjemniejszą geometrię niż poprzedni rower klik. Jest bardzo sztywna na zakrętach i bardzo zwrotna. Jak na razie nie mam do niej zastrzeżeń. Bez problemu znosi brutalne lądowania na płaskie, nieodkręcone whipy i inne moje fantazje :)

 

Dla mnie to również był duży skok sprzętowy, gdyż poprzedni rower ważył na luzie ponad 16 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16" to straszna krowa i nie da się na niej tak poszaleć :)

Rowerek złożony jest z myślą o startach w zawodach, więc ogólna wygoda zeszła na drugi plan.

Podkładki są pomarańczowe, tak samo jak piasty oraz pedały więc nie wiem co do czego nie pasuje. Polecam wejść w galerie na pinkbike tam jest więcej fotek.

 

Co do podkładek na mostek , to jest to wymuszone regulacją roweru pode mnie, a rury bardziej już nie zetnę, gdyż to hornet ma bardzo krótką główkę. Rura i tak jest już ciachnięta na 18cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M 569 na żywikach jeszcze mam i strasznie mocne są. Porównałbym je do Juicy 7, albo i nawet lepsze :) Servo-wave robi swoje.

Przewody mam z przodu 1m a z tyłu chyba 1,5m ale musze skrócic jakieś 20 cm bo mam go za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały Update :)

 

W końcu zakupiłem szersza kierownicę, która zastąpiła wysłużonego Art'a.

Sunline V1 idealnie spełnił moje wymagania.

 

Jak się teraz podoba ?

 

p4pb8713041.jpg

 

Piękny maszin. Nic więcej nie mam do dodania. Mogę wiedzieć gdzie takiego Duro wyrwałeś i orientacyjnie za ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód nie przewody :)

Będzie skrócony na dniach, gdyż hamulec się zapowietrzył na JoyRide na Harendzie i przy okazji można zrobić dwie rzeczy :)

 

Podkładki nie wywalę bo na Duro do końca życia jeździć nie będę, a rura i tak jest już ścięta na 18 cm o czym już pisałem . Potem mogą być kłopoty ze sprzedażą.

Hornet ma to do siebie, że ma bardzo krotką główkę, a mostek jest idealnie ustawiony pode mnie w tym momencie.

 

Duracza ujeżdżam już drugi sezon, co prawda pojawił się bardzo delikatny luz, ale to pewnie przez mój styl jazdy i tarcze 203mm.

Niestety nie pamiętam gdzie dokładnie był kupiony, ale po rabatach to były groszowe sprawy z rzędu 500 pln za nówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki i podkładki teoretycznie są w kolorze pomarańczowym. Niestety nie ode mnie zależy odcień.

Przedni hampel ma przewód o wystarczającej długości, tym bardziej gdy przyjdzie zmiana na amortyzator o większym skoku.

 

A co do kiery to chyba problem widzisz tylko ty. Poprzednim właścicielem był gość który zdobył na niej 2 mistrzostwa polski w DH. Tym bardziej że Sunline V1 to legenda sama w sobie. A co do przerzutki to nie wiem co może w niej nie pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje wymianę napędu i chciałem się dowiedzieć czy ta manetka będzie działać z tą przerzutką

http://rowerowy.com/czesci/manetki_gripy/slm530

 

http://rowerowy.com/czesci/przerzutka_tyl/shimano_zee_irdm640

 

Ogółem napęd ma być 9 rzędowy, z jednym blatem z przodu (36T albo 37T)

Kaseta prawdopodobnie szosowa. 11T - 26T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...