r3b Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Siema. Mam maly problem z poprowadzeniem przewodu hydraulicznego do przedniego hamulca. Jak bym nie kombinowal to trze on o korone i sie wyciera. Jakie macie na to patenty?? Moze jakies fotki?? Dzieki za pomoc. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Wiele zależy od widelca, umiejscowienia przelotek na przewód hamulcowy, Inaczej poprowadzisz go w Rock Shoxie, inaczej w starszych Suntourach, inaczej w Manitou czy DT Swiss. Długość przewodu też determinuje ułożenie. Także pytania, jaki masz widelec, jaką długość przewodu? Może jakieś zdjęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Widelec suntour epicon. Uchwyt jest przy zakonczeniu goleni mad zaciskiem... przewod jest dosc dlugi tak wiec manewru troche mam. Jutro zmierze dokladnie i zrobie foto. Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Czyli sytuacja jak u mnie, długi przewód i Epicon z przelotką z tyłu. Masz dwie opcje: skrócenie przewodu i poprowadzenie go prosto z klamki do przelotki, albo kombinowanie. Klamka jak to w Polsce, po lewej stronie? U mnie pomogło poprowadzenie przewodu na prawą stronę,"zawinięcie" ZA koronę widelca. Dalej już tylko przelotka i zacisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Ja podkleiłem sobie koronę widelca bezbarwną folią (3-4 warstwy). Nie widać, a nic się nie wyciera. Pacjent to Manitou. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r3b Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Czyli sytuacja jak u mnie, długi przewód i Epicon z przelotką z tyłu. Masz dwie opcje: skrócenie przewodu i poprowadzenie go prosto z klamki do przelotki, albo kombinowanie. Klamka jak to w Polsce, po lewej stronie? U mnie pomogło poprowadzenie przewodu na prawą stronę,"zawinięcie" ZA koronę widelca. Dalej już tylko przelotka i zacisk. na razie tez tak zrobilem... tak czy siak opiera sie o korone, ale tam podkleilem tasme izolacyjna... zastanawiam sie natomiast czy nie zaczepic do lacznika goleni i potem po wewnetrznej stronie amora omijajac w ogole ten standardowy uchwyt... musze kupic "tyrtytki" i pokombinowac. Ps. Dalej czekam na inne propozycje. ;-) Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 Podczas pracy amora przewód też będzie się przesuwał i może ocierać. Jak dobrze dobierzesz miejsce na taśmę, użyjesz bezbarwnej i ładnie ją przytniesz, to problem się rozwiąże tanim kosztem. Możesz tez użyć mocowania do przewodu przyklejanego na taśmę, np http://velo.pl/produkty/szukaj/?k=12&id=3784 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djwiocha Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Ja przewód montuje tak jak według mnie jest najlepiej i nigdy nigdzie nic mi nie obciera, czyli tam gdzie na przykład w nowych amorkach Marzocchi jest mocowanie na przewód: http://img.bazarek.pl/229407/14771/2065174/250_13809725964d556dafd829e.jpg Z tym że ja u siebie przewód mam przypięty zipem do goleni (ale chodzi o to że w tym miejscu). Nigdy nie rozumiałem tych mocowań z tyłu amora, albo w jakiś dziwnych miejscach. Jak chcesz zobaczyć jak u mnie to wygląda to możesz zobaczyć na mój rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
premier2 Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Nigdy nie rozumiałem tych mocowań z tyłu amora, albo w jakiś dziwnych miejscach Może dlatego, że masz przedni hamulec założony z prawej strony, czyli inaczej, niż w większości rowerów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.