Skocz do zawartości

[Amortyzator] Rock Shox Sektro Rl 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić amortyzator rock shox sektor Rl z 2011 roku amora chce mieć w FreeRide i DownHill moje pytanie jest taie czy ktoś ma ten amor i czy go poleca no i oczywiście czy nada sie dobrze na tą kategorię sportu dla osoby co waży +90 kg .

• Mod Team

Jeżeli twoje DH i FR bąda takie prawdziwe to nie zabardzo. To amor do XC gw srama, do podanych dyscyplin możesz zastosować http://www.sram.com/rockshox/riding-type/freeride http://www.sram.com/rockshox/riding-type/downhill

Amor jednakże nie jest jakiś słaby, skok 150, max tarcza 210 do czegoś zobowiązują można nim poszaleć ale nie aż tak ostro.

Ja jestem początkującym w tą zabawę :)) Ale na PinkBike widziałem projekt Dartmoor Hornet i Roch Shox Sektor , projekt zrobiony dla dzieciaka 11 albo 12 lat do Fr niby fajnie to wygląda . Dopiero co zaczynam zabawe a chciałem juz kupić coś sensowniejszego i mieć go na pare lat potem by sie pomyśliło nad czym mocniejszym bo jakieś doświadczenie sie uzbiera .

• Mod Team

Słuchaj dziecko ważące do ok 40kg to nie to samo co smok z 90+ ... całkiem inaczej amor pracuje i inne sa obciążenia i wtedy o ile swojego dzieciaka bym puścił w taką trase taki amor by mógł być od biedy.

Ale skoro dopiero zaczynasz domniemam ze od razu na typowe trasy nie pójdziesz tylko sie będziesz uczył wiec no nie wiem działać by działał ale jednak trochę ciężkawy jesteś. golenie 32 to jednak mało w tej dziedzinie, 35 w góre ...

• Mod Team

Hmm z tego co widze Hornet | D A R T M O O R

Headsets: tapered

To ci ogranicza nieco wybór :P oznacza to ze sterówka ma 1 1/8" a przy koronie ma 1.5". Szukać trzeba takiego amora, Sram od siebie poleca np argyle to typowy amor do grawitacji, z odpowiednim do tego zastosowania tłumikiem...

Może inaczej ile grosiwa wysypiesz na stół?

• Mod Team

No 1600 to już coś ;) a nie ... chce kupić amor do DH i mam 300zł :D