Skocz do zawartości

[wyprawa] Budapeszt->Balaton->Osijek->Belgrad, druga połowa czerwca

Hubso

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim icon_mrgreen.gif.

Mam 23 lata i pochodzę z Poznania, ale studiuję w Warszawie. Trafiłem tutaj, ponieważ rekrutuję właśnie na wyjazd rowerowy, który zaplanowałem sobie jakiś czas temu. Dotychczas szukałem ludzi po znajomych i na Couchsurfingu, znalazłem tam kilku zainteresowanych, ale boję się że nie wystarczy im zajawki, żeby ostatecznie się ze mną wybrać icon_rolleyes.gif.

Ale do rzeczy - od połowy czerwca (14-17) do najpóźniej końca miesiąca chcę się wybrać na trip przez Węgry, Chorwację i Serbię, dokładniej na trasie Budapeszt-Balaton-Osijek-Belgrad. Obczajcie na mapie - trasa nie jest hardkorowa, ale za to bardzo urozmaicona icon_wink.gif. Trasa mierzona 'na oko' ma około 550 km, czyli dosyć spokojnie. Ale po pierwsze - chcę mieć czas na zwiedzenie miast, które uwzględniłem jako główne checkpointy, a po drugie trochę się pobyczyć nad Balatonem icon_smile.gif. Preferuję drogi wiejskie/lokalne, nie przeszkadza mi jazda w deszczu. Jazdę rowerami chcę zacząć od Budapesztu, gdzie dojechalibyśmy pociągiem z Poznania. Powrót z Belgradu także pociągowo, muszę zdążyć na 1 lipca do Warszawy!