piotr3161 Napisano 28 Maja 2012 Napisano 28 Maja 2012 Witam Kupiłem rower przez internet w jednym z lepszych sklepów-przynajmniej taki wniosek wyciągnąłem z komentarzy. Po za tym chciałem taki model roweru który tylko ten sklep posiadał. Mianowicie- kiedyś zauważyłem, że tylnie koło bije, ale sprawdziłem czy to felga (przykładając patyk do obręczy i kręcać), ale to jest definytywnie opona wadliwa... wykładałem i wkładałem też dętkę i to samo... na oponie są małe wybrzuszenia na obrzerzach.... Czy serwis/sklep przyzna mi gwarancje w tym wypadku i co można jeszcze zrobić? pozdrawiam!
Wazaa Napisano 29 Maja 2012 Napisano 29 Maja 2012 Sklep powinien uznać reklamację, bo bicie opony przenosi się na rower i chwieje nim, a to już wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Mogą jednak robić trudności, wmawiając Ci różne głupoty, że się ułoży pod wpływem ciśnienia, że bicie minimalne, że trudno wymagać idealnych parametrów od tanich opon, itp. Z doświadczenia wiem, że taka opona się nie ułoży, a miałem podobną, za 25 złotych, a Ty, płacąc za towar pełnowartościowy (choć mniejszej wartości), chcesz mieć to, za co płacisz., czyli prostą oponę. Nawet w najniższej półce cenowej są takie. Z góry założyłem, że to tania opona. Jeśli się mylę, to przepraszam. W takim wypadku, wszystkie te argumenty, tym bardziej przemawiają na Twoją korzyść. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.